Wszystkie usługi dodane FreecoNet można przez miesiąc poddawać bezpłatnym i nieograniczonym testom.
Do wyboru z oferty FreecoNet jest wiele zaawansowanych i unikatowych na polskim rynku usług dodanych. Są one przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Najciekawsze z nich to system IVR i CallCenter, które powstały przy wykorzystaniu technologii syntezy mowy. Testując te rozwiązania, każdy nowy i obecny użytkownik FreecoNet może stworzyć oryginalne powitanie w swoim telefonie. Natomiast firmy przyłączone do FreecoNet mogą sprawdzić, jak w praktyce funkcjonuje system przekierowań połączeń, czy ich kolejkowania.
„Innowacyjność naszych usług, które są oparte o technologię syntezy mowy, użytkownicy FreecoNet z reguły najbardziej doceniają w momencie tworzenia komunikatów, odsłuchiwanych potem przez dzwoniące osoby. Żeby stworzyć taki komunikat, wystarczy tylko wpisać z klawiatury komputera w panelu użytkownika FreecoNet pożądany tekst, który zostanie przetworzony przez syntezator mowy. Do wyboru są głosy męskie i żeńskie – zarówno w języku polskim jak i angielskim” – mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Dla zaawansowanych użytkowników przeznaczona jest usługa „Aplikacja”, która umożliwia wzbogacenie dowolnego systemu informatycznego (np. sklepu internetowego, CRM) o funkcjonalność automatycznej informacji telefonicznej. Usługa integruje się z zewnętrznym systemem przy pomocy technologii WebService i umożliwia automatyczną obsługę dzwoniącej do nas osoby. Komunikaty głosowe generowane są przez syntezator mowy.
Za darmo testować można również inne, ciekawe rozwiązania FreecoNet. Do takich należy usługa Dial-In, która pozwala na wdzwanianie się do systemu FreecoNet (np. z komórki), a następnie wykonywanie połączeń za darmo lub wg stawek operatorów TelAreny. Usługa ta może wykorzystywać funkcjonalność Callback (zwrotnego oddzwaniania) i jest przy tym bezpieczna, dzięki modułowi autoryzacji. Proces autoryzacji może się odbywać przez wprowadzenie numeru PIN albo przez rozpoznanie numeru telefonu (CLIP). Użytkownicy FreecoNet mogą też za darmo sprawdzać działanie usługi fax2email, pozwalającej na otrzymywanie wszystkich faksów na własną skrzynkę email.
„Oferta usług dodanych FreecoNet jest obecnie największa na rynku. Promocja ma na celu uświadomienie wszystkim korzyści płynących z zastosowania tych rozwiązań. Miesięczny okres promocyjny liczony jest od momentu dodania pierwszej usługi, a więcej informacji można znaleźć na witrynie FreecoNet (http://www.freeconet.pl/pl/sub/promocje.html)” – dodaje Jan Wyrwiński.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.