Badanie zrealizowała firma ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku, objeło ono 95,4% klientów sieci DATASTAR. Aż 87% respondentów zadeklarowało, że w przypadku ponownego wyboru operatora zdecydowaliby się właśnie na sieć DATASTAR. Badani wskazali także nowe usługi, które pownien oferować operator telekomunikacyjny. Należy do nich m. in. VoIP, która już w drugim kwartale znajdzie się w ofercie DATASTAR.
Prawie połowa Klientów zdecydowała się na wybór DATASTAR ze względu na wysoką jakość łączy, a jedna trzecia przy swoim wyborze kierowała się ceną (32,97%). Respondenci wskazywali na dobrą renomę Crowley Data Poland – co trzeci Klient dowiedział się o marce DATASTAR od współpracownika lub znajomego. Podkreślali też sprawne funkcjonowania działu sprzedaży- 30,8% respondentów dowiedziało się o usługach Crowley Data Poland od przedstawiciela firmy.
Badani wskazali także, że najbardziej cenią sobie u operatora telekomunikacyjnego:
Zdecydowana większość respondentów wyraziła zadowolenie ze świadczonych przez DATASTAR usług. Opierając się o sugestie Klientów DATASTAR będzie wdrażać systematyczne ulepszenia. Już w najbliższym czasie Biuro Obsługi Abonenta będzie dostępne przez 24 godziny na dobę, a pracownicy przejdą dodatkowe szkolenia i zostaną wyposażeni w narzędzia, które usprawnią kontakt z Klientami. Wprowadzona ostatnio Gwarancja Jakości Usług SLA ma na celu szybsze i skuteczniejsze reagowanie problemy Klientów i usuwanie awarii. Usprawniona zostanie także jakość obsługi oraz szybkość instalacji.
Jednym z istotnych elementów badania było zidentyfikowanie zainteresowania usługami, które DATASTAR zamierza wprowadzić. Największe zainteresowanie wykazano usługą Voice over IP (VoIP), którą wskazało ponad 30% Klientów. Dlatego już w drugim kwartale 2002 roku DATASTAR planuje udostępnienie tej usługę.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.