Nowa usługa, dzięki której można śledzić stan swojego zamówienia poprzez telefon komórkowy, została wprowadzona przez Sklep Internetowy Zadowolenie.pl.
Połączenie Internetu z telefonią komórkową jest znanym sposobem na zaoferowanie użytkownikom usług dodanych. Dzięki komórce można m.in. porównać ceny w sklepach internetowych i zrobić zakupy online. Usługa wprowadzona przez Zadowolenie.pl pozwala dodatkowo zainteresowanym klientom śledzić na bieżąco stan zamówienia przy pomocy telefonu komórkowego.
– Klienci sklepów internetowych chcą być informowani na bieżąco o stanie realizacji swojego zamówienia w sklepie internetowym. Każdy z naszych klientów jest obecnie szczegółowo powiadamiany poprzez wiadomości e-mail o statusie zamówienia. Dlatego też wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów wprowadzamy nową usługę mówi Robert Sulich dyrektor ds. sprzedaży internetowej Mixelectronics S.A. – Teraz Klient może dodatkowo zamówić taką usługę na swój telefon komórkowy, dzięki czemu zostanie powiadomiony o każdej zmianie statusu zamówienia.
W celu zamówienia usługi należy wysłać wiadomość sms na specjalny numer.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...