Nowa usługa, dzięki której można śledzić stan swojego zamówienia poprzez telefon komórkowy, została wprowadzona przez Sklep Internetowy Zadowolenie.pl.
Połączenie Internetu z telefonią komórkową jest znanym sposobem na zaoferowanie użytkownikom usług dodanych. Dzięki komórce można m.in. porównać ceny w sklepach internetowych i zrobić zakupy online. Usługa wprowadzona przez Zadowolenie.pl pozwala dodatkowo zainteresowanym klientom śledzić na bieżąco stan zamówienia przy pomocy telefonu komórkowego.
– Klienci sklepów internetowych chcą być informowani na bieżąco o stanie realizacji swojego zamówienia w sklepie internetowym. Każdy z naszych klientów jest obecnie szczegółowo powiadamiany poprzez wiadomości e-mail o statusie zamówienia. Dlatego też wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów wprowadzamy nową usługę mówi Robert Sulich dyrektor ds. sprzedaży internetowej Mixelectronics S.A. – Teraz Klient może dodatkowo zamówić taką usługę na swój telefon komórkowy, dzięki czemu zostanie powiadomiony o każdej zmianie statusu zamówienia.
W celu zamówienia usługi należy wysłać wiadomość sms na specjalny numer.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.