Dobiegła końca IV edycja konkursu zorganizowanego przez firmę producenta artykułów dziecięcych CONECO. Wykonawcą technicznym i marketingowym była Grupa AMP Media. Jak w poprzednich latach, wyłaniani co tydzień zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody.
Warunkiem uczestnictwa było udzielenie poprawnych odpowiedzi na trzy proste pytania, które dotyczyły produktów organizatora konkursu. Poza nagrodą główną – voucherem o wartości 4500 zł do wykorzystania w dowolnym miejscu Europy, przyznane zostały nagrody tygodniowe, tj. wózek, fotelik samochodowy czy łóżeczko turystyczne oraz nagrody pocieszenia – kubki i torby z logo firmy CONECO. Akcja cieszyła się sporym zainteresowaniem. Ponad 17637 użytkowników sieci wypełniło formularze, wybrano 45 zwycięzców.
Ponadto, zorganizowane zostały dwa minikonkursy. Pierwszy z nich polegał na zachęceniu znajomych do wzięcia udziału w konkursie, a zwycięzca otrzymał wybrany przez siebie produkt z najnowszego katalogu firmy CONECO. Drugi konkurs został stworzony z myślą o miłośnikach fotografii. Zadaniem uczestników było przesłanie jak najoryginalniejszego, zdjęcia swojego dziecka. Przewidzianą nagrodą był wysokiej klasy aparat fotograficzny NIKON Coolpix L100. W związku z olbrzymim zainteresowaniem konkursem fotograficznym, organizator dodatkowo przeznaczył 10 nagród pocieszenia. Nadesłano 3388 zdjęć, a 2363 osoby poleciły konkurs główny swoim znajomym.
Akcja przyczyniła się do wzrostu odwiedzin swojej strony internetowej, a co za tym idzie, wzrosła także wiedza osób korzystających z internetu o marce CONECO.
– Jak w poprzednich latach, nasz konkurs cieszył się wielkim powodzeniem wśród użytkowników sieci. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z tak licznego uczestnictwa. Z poznanych liczb wynika, że prawie co czwarta wchodząca osoba wzięła udział w konkursie. Włożyliśmy wiele pracy w jego stworzenie, tak aby był oryginalny i atrakcyjny dla potencjalnych uczestników. Po raz kolejny nie pomyliliśmy się! – mówi Zbyszek Sołtysik – Koordynator Sprzedaży Krajowej CONECO
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.