Dobiegła końca IV edycja konkursu zorganizowanego przez firmę producenta artykułów dziecięcych CONECO. Wykonawcą technicznym i marketingowym była Grupa AMP Media. Jak w poprzednich latach, wyłaniani co tydzień zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody.
Warunkiem uczestnictwa było udzielenie poprawnych odpowiedzi na trzy proste pytania, które dotyczyły produktów organizatora konkursu. Poza nagrodą główną – voucherem o wartości 4500 zł do wykorzystania w dowolnym miejscu Europy, przyznane zostały nagrody tygodniowe, tj. wózek, fotelik samochodowy czy łóżeczko turystyczne oraz nagrody pocieszenia – kubki i torby z logo firmy CONECO. Akcja cieszyła się sporym zainteresowaniem. Ponad 17637 użytkowników sieci wypełniło formularze, wybrano 45 zwycięzców.
Ponadto, zorganizowane zostały dwa minikonkursy. Pierwszy z nich polegał na zachęceniu znajomych do wzięcia udziału w konkursie, a zwycięzca otrzymał wybrany przez siebie produkt z najnowszego katalogu firmy CONECO. Drugi konkurs został stworzony z myślą o miłośnikach fotografii. Zadaniem uczestników było przesłanie jak najoryginalniejszego, zdjęcia swojego dziecka. Przewidzianą nagrodą był wysokiej klasy aparat fotograficzny NIKON Coolpix L100. W związku z olbrzymim zainteresowaniem konkursem fotograficznym, organizator dodatkowo przeznaczył 10 nagród pocieszenia. Nadesłano 3388 zdjęć, a 2363 osoby poleciły konkurs główny swoim znajomym.
Akcja przyczyniła się do wzrostu odwiedzin swojej strony internetowej, a co za tym idzie, wzrosła także wiedza osób korzystających z internetu o marce CONECO.
– Jak w poprzednich latach, nasz konkurs cieszył się wielkim powodzeniem wśród użytkowników sieci. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z tak licznego uczestnictwa. Z poznanych liczb wynika, że prawie co czwarta wchodząca osoba wzięła udział w konkursie. Włożyliśmy wiele pracy w jego stworzenie, tak aby był oryginalny i atrakcyjny dla potencjalnych uczestników. Po raz kolejny nie pomyliliśmy się! – mówi Zbyszek Sołtysik – Koordynator Sprzedaży Krajowej CONECO
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.