Wdrożenie realizował zespół, który tworzyli przedstawiciele Icopal SA i konsultanci Intentia Polska Sp. z o.o.
System wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstwa w wielu obszarach takich jak finanse, zaopatrzenie, produkcja, planowanie zapasów, sprzedaż i dystrybucja. W Icopalu z rozwiązania firmy Intentia korzysta 60 użytkowników.
„Movex pomógł nam w lepszej obsłudze zamówień klientów” twierdzi Przemysław Rasz, Prezes Zarządu Icopal SA. „Ponadto na uwagę zasługuje fakt, że wdrożeniu towarzyszył wysoki poziom wyszkolenia użytkowników systemu” dodaje.
W przyszłości Icopal SA planuje zwiększyć liczbę użytkowników i rozszerzyć funkcjonalność rozwiązania o aplikacji do planowania łańcucha dostaw i zarządzania wydrukami w systemie Movex.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!