Zakupy grupowe przez Internet były w Polsce do tej pory jedynie ciekawostką. Dziś choć są jeszcze nowością, stają się coraz bardziej popularne.
Według badań firmy Gemius SA, aż 66 proc. polskich internautów choć raz dokonało zakupu za pośrednictwem sieci. Wybierając i kupując produkty w taki sposób szukamy zazwyczaj tych najlepszych i najtańszych. Czy jedno z drugim może iść w parze?
Zakupy grupowe przez Internet były w Polsce do tej pory ciekawostką, jednak stają się coraz bardziej popularne. Główną ideą portali, które umożliwiają dokonanie zakupu przez Internet, jest wynegocjowanie dla klientów jak największego rabatu. Im więcej osób zgłosi chęć zakupu danego produktu, tym większa może być zniżka u dystrybutora.
– Kupując w grupie, możemy zaoszczędzić nawet do 50 proc. wartości towaru – mówi Cezary Łosko założyciel portalu Inntegro.pl, jednego z pierwszych portali zakupów grupowych. – Oferujemy pomoc przy zakupie samochodów, elektroniki, materiałów budowlanych, a nawet mieszkań.
Do tej pory na zniżki mogły liczyć jedynie duże firmy, teraz taką szansę mają również klienci indywidualni. Co trzeba zrobić, by dokonać zakupu grupowego? Po pierwsze musimy się zarejestrować na portalu i dołączyć do grupy zakupowej. Następnie określamy preferencje dotyczące produktu np. marka samochodu, zakres cenowy. Po zakończeniu zapisów otrzymujemy ofertę i wtedy dopiero decydujemy się na zakup lub nie.
– Na portalu widać dokładnie jaka jest wyjściowa cena producenta i jakie zniżki można wynegocjować. Załóżmy, że chcemy kupić laptopa, który w sklepie kosztuje 3500 zł. Nie jesteśmy w stanie sami uzyskać żadnej zniżki u producenta. Natomiast wystarczy, że zbierze się 10 chętnych osób, a cena laptopa z 3500 zł zmniejsza się nawet o ponad 40 procent.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.