Zakupy grupowe przez Internet były w Polsce do tej pory jedynie ciekawostką. Dziś choć są jeszcze nowością, stają się coraz bardziej popularne.
Według badań firmy Gemius SA, aż 66 proc. polskich internautów choć raz dokonało zakupu za pośrednictwem sieci. Wybierając i kupując produkty w taki sposób szukamy zazwyczaj tych najlepszych i najtańszych. Czy jedno z drugim może iść w parze?
Zakupy grupowe przez Internet były w Polsce do tej pory ciekawostką, jednak stają się coraz bardziej popularne. Główną ideą portali, które umożliwiają dokonanie zakupu przez Internet, jest wynegocjowanie dla klientów jak największego rabatu. Im więcej osób zgłosi chęć zakupu danego produktu, tym większa może być zniżka u dystrybutora.
– Kupując w grupie, możemy zaoszczędzić nawet do 50 proc. wartości towaru – mówi Cezary Łosko założyciel portalu Inntegro.pl, jednego z pierwszych portali zakupów grupowych. – Oferujemy pomoc przy zakupie samochodów, elektroniki, materiałów budowlanych, a nawet mieszkań.
Do tej pory na zniżki mogły liczyć jedynie duże firmy, teraz taką szansę mają również klienci indywidualni. Co trzeba zrobić, by dokonać zakupu grupowego? Po pierwsze musimy się zarejestrować na portalu i dołączyć do grupy zakupowej. Następnie określamy preferencje dotyczące produktu np. marka samochodu, zakres cenowy. Po zakończeniu zapisów otrzymujemy ofertę i wtedy dopiero decydujemy się na zakup lub nie.
– Na portalu widać dokładnie jaka jest wyjściowa cena producenta i jakie zniżki można wynegocjować. Załóżmy, że chcemy kupić laptopa, który w sklepie kosztuje 3500 zł. Nie jesteśmy w stanie sami uzyskać żadnej zniżki u producenta. Natomiast wystarczy, że zbierze się 10 chętnych osób, a cena laptopa z 3500 zł zmniejsza się nawet o ponad 40 procent.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.