Dave Sifry, założyciel indeksującego blogi serwisu Technorati, opuścił swój pierwszy projekt rok temu. Teraz zakłada nową firmę. Chce wydawać przewodniki – pisze TechCrunch.
Spółka nazywa się Offbeat Guides. To serwis internetowy, który jak na razie znajduje się w zamkniętej fazie beta. Sifry chce wydawać przewodniki, zachowując oczywiście web-2.0-owe podejście.
Użytkownik będzie więc mógł zamówić skrojony pod indywidualne potrzeby przewodnik, który zostanie opracowany na podstawie dostępnych w sieci źródeł i wysłany niemal natychmiastowo w formacie PDF lub w ciągu 4 dni tradycyjną pocztą.
Informacje zostaną zaczerpnięte z open-source’owych źródeł (Wikipedia, Wikitravel, Flickr, Google Maps itp.) oraz od komercyjnych dostawców, które podpisały umowy z Offbeat Guides. Już w tej chwili w bazie znajduje się 30 000 miejscowości, których opisy można zamówić.
Klienci mogą ustalić, które rozdziały ich najbardziej interesują (np. kluby muzyczne) i usunąć te niepotrzebne (np. muzea). Wszystko to kosztuje 10 dolarów za PDF lub 25 USD za wersję drukowaną.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.