Gruntownie odmieniony na początku tego roku Portal Kultury Miejskiej Pora.pl dynamicznie zwiększa liczbę użytkowników i poprawia wyniki oglądalności. Serwis jest także systematycznie wzbogacany o nowe funkcje. Jedną z nich jest wprowadzona Mapa Zbiorcza, dzięki której wszystkie miejsca w obrębie wybranego miasta i z danej kategorii – na przykład restauracje w Warszawie – można oglądać w jednym miejscu.
Najnowszym udogodnieniem serwisu jest Mapa Zbiorcza, oparta na technologii Google Maps. Teraz wszystkie miejsca dla danej kategorii w danym mieście można oglądnąć na jednej dużej mapie. Aby skorzystać z tej opcji należy wybrać konkretne miasto, następnie którąś z kategorii głównych (np. „Miasto Nocą”) i podkategorię (np. „Kluby”), a potem kliknąć na pojawiający się nad spisem link: „Pokaż wszystko na mapie”. Dzięki temu użytkownik uzyskuje możliwość prostego ustalenia co w danej kategorii proponuje konkretne miasto lub dana dzielnica. Jest to duże udogodnienie dla każdego kto chce zaplanować wieczorny obchód klubów, czy zwiedzanie na przykład galerii w nieznanym mieście. Dzięki Mapie Zbiorczej można tez zawczasu przygotować sobie alternatywne propozycje w danym rejonie, gdyby wybrany lokal okazał się pomyłką.
„Mapa Zbiorcza jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy planują spędzenie wolnego czasu w jakimś miejscu, ale nie do końca wiedzą gdzie. Ile razy zdarza nam się umówić ze znajomymi w obrębie jakiegoś miejsca, a potem okazuje się, że albo lokal do którego trafiliśmy nam nie odpowiada, albo zwyczajnie nie ma w nim miejsca. Mapa Zbiorcza pozwala nam zaplanować wcześniej szlak takich klubowych wędrówek. Oczywiście jej zastosowanie nie sprowadza się tylko do ułatwień przy wyborze lokali, ale pomaga wybrać każde inne miejsce lub wydarzenie o którym piszemy w serwisie.” – powiedział Kamil Telejko z serwisu Pora.pl
Portal konsekwentnie buduje skupioną wokół siebie społeczność użytkowników. Jednym z elementów tej strategii jest dodawanie nowych możliwości komunikacyjnych między internautami. Dlatego oprócz Mapy Zbiorczej zalogowaniu użytkownicy mogą zaznaczać przy danym miejscu „Będę tam”, a także określić swój do niego stosunek: „Lubię to miejsc” lub „Nie lubię tego miejsca”.
Od momentu gruntownej przebudowy serwisu, która miała miejsce na początku tego roku, dynamicznie zwiększa się liczba użytkowników portalu. W grudniu 2006 z Pora.pl korzystało ok. 120 tysięcy internautów, a dwa miesiące później, w lutym 2007 już ponad 150 tysięcy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.