Gruntownie odmieniony na początku tego roku Portal Kultury Miejskiej Pora.pl dynamicznie zwiększa liczbę użytkowników i poprawia wyniki oglądalności. Serwis jest także systematycznie wzbogacany o nowe funkcje. Jedną z nich jest wprowadzona Mapa Zbiorcza, dzięki której wszystkie miejsca w obrębie wybranego miasta i z danej kategorii – na przykład restauracje w Warszawie – można oglądać w jednym miejscu.
Najnowszym udogodnieniem serwisu jest Mapa Zbiorcza, oparta na technologii Google Maps. Teraz wszystkie miejsca dla danej kategorii w danym mieście można oglądnąć na jednej dużej mapie. Aby skorzystać z tej opcji należy wybrać konkretne miasto, następnie którąś z kategorii głównych (np. „Miasto Nocą”) i podkategorię (np. „Kluby”), a potem kliknąć na pojawiający się nad spisem link: „Pokaż wszystko na mapie”. Dzięki temu użytkownik uzyskuje możliwość prostego ustalenia co w danej kategorii proponuje konkretne miasto lub dana dzielnica. Jest to duże udogodnienie dla każdego kto chce zaplanować wieczorny obchód klubów, czy zwiedzanie na przykład galerii w nieznanym mieście. Dzięki Mapie Zbiorczej można tez zawczasu przygotować sobie alternatywne propozycje w danym rejonie, gdyby wybrany lokal okazał się pomyłką.
„Mapa Zbiorcza jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy planują spędzenie wolnego czasu w jakimś miejscu, ale nie do końca wiedzą gdzie. Ile razy zdarza nam się umówić ze znajomymi w obrębie jakiegoś miejsca, a potem okazuje się, że albo lokal do którego trafiliśmy nam nie odpowiada, albo zwyczajnie nie ma w nim miejsca. Mapa Zbiorcza pozwala nam zaplanować wcześniej szlak takich klubowych wędrówek. Oczywiście jej zastosowanie nie sprowadza się tylko do ułatwień przy wyborze lokali, ale pomaga wybrać każde inne miejsce lub wydarzenie o którym piszemy w serwisie.” – powiedział Kamil Telejko z serwisu Pora.pl
Portal konsekwentnie buduje skupioną wokół siebie społeczność użytkowników. Jednym z elementów tej strategii jest dodawanie nowych możliwości komunikacyjnych między internautami. Dlatego oprócz Mapy Zbiorczej zalogowaniu użytkownicy mogą zaznaczać przy danym miejscu „Będę tam”, a także określić swój do niego stosunek: „Lubię to miejsc” lub „Nie lubię tego miejsca”.
Od momentu gruntownej przebudowy serwisu, która miała miejsce na początku tego roku, dynamicznie zwiększa się liczba użytkowników portalu. W grudniu 2006 z Pora.pl korzystało ok. 120 tysięcy internautów, a dwa miesiące później, w lutym 2007 już ponad 150 tysięcy.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.