60 instytucji edukacyjnych z całej Polski zaprezentuje się podczas piątych Wirtualnych Targów Edukacyjnych, organizowanych przez portal Edu.pracuj.pl. Targi będą otwarte na stronie targi24.pl od 5 do 7 kwietnia.
Oferta wystawców Wirtualnych Targów Edukacyjnych obejmie m.in. studia podyplomowe, MBA, e-learning, kursy językowe i szkolenia doskonalące, przeznaczone dla osób z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym, które pragną uzupełnić wykształcenie lub rozszerzyć je o nowe specjalności.
Wystawcy zaprezentują się na stronie targi24.pl w 13 podzielonych tematycznie pokojach. W każdym pokoju znajdą się prezentacje instytucji edukacyjnych oraz relacje osób, które skorzystały z ich usług. Będzie też możliwość bezpośredniej rozmowy z wystawcami – pytania będzie można zadawać podczas godzinnego chata lub na forach dyskusyjnych, czynnych przez cały czas trwania targów.
W internetowym spotkaniu z wystawcami może wziąć udział każdy, kto ma dostęp do komputera. – W ciągu kilku godzin, nie ruszając się z domu lub biura, będzie można przejrzeć oferty edukacyjne instytucji rozsianych po całej Polsce – mówi Marcin Pietras z Pracuj.pl, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia. – O zainteresowaniu świadczą liczby: w zeszłym roku w naszych targach wzięło udział 45 tysięcy osób, a więc kilkukrotnie więcej w targach tradycyjnych.
Organizatorem targów jest firma Communication Partners, właściciel serwisu Pracuj.pl oraz portali edukacyjnych Edu.pracuj.pl i Edulandia.pl.
Sponsorem głównym tegorocznej edycji będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych: magazyn 'Hi’, Londyńskie Szkoły Językowe, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach.
Patronat medialny obejmą 'Brief’, 'Dlaczego’, 'Student NEWS’, Onet.pl, Radiostacja oraz Program Rządowy Pierwsza Praca.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.