IDMnet uruchomił nową sieć dla rynku medycznego i farmaceutycznego – ZdrowieNet. Sieć zaoferuje pakiety tematyczne, profile behawioralne oraz kompleksową realizację internetowych kampanii reklamowych w serwisach związanych z szeroko pojętą problematyką zdrowia.
ZdrowieNet skupia witryny i portale o tematyce medycznej, farmaceutycznej oraz związanej ze zdrowym stylem życia. W skład sieci weszły 22 witryny, w tym popularne serwisy tematyczne, takie jak: Poradnikzdrowie.pl, Forumzdrowia.pl, Rynekmedyczny.pl, Zdrowie.med.pl, Kardiolo.pl, ForumPediatryczne.pl.
Na starcie sieć zaoferuje pięć pakietów tematycznych: Zdrowie dziecka, Senior, Społeczności, Bazy i informacje medyczne, Zdrowy tryb życia oraz dwa profile behawioralne – Suplementy diety i leki OTC, Zdrowe żywienie. Sieć będzie specjalizować się w planowaniu kontekstowym i rozwiązaniach niestandardowych. W ofercie znajdą się również mailingi, newslettery, kampanie zasięgowe, sprzedażowe oraz video.
„Wydzielenie w naszej ofercie sieci ZdrowieNet jest wynikiem rosnącego zainteresowania tematyką medyczną i zdrowym stylem życia wśród użytkowników Internetu. Latem zeszłego roku, razem z firmą House of Numbers, przeprowadziliśmy badania Internetu jako źródła wiedzy medycznej. Wykazały one istotne znaczenie Internetu jako kanału komunikacji z klientami dla rynku medycznego i farmaceutycznego. Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli branży.” wyjaśnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.
Za zespół sprzedażowy ZdrowieNet odpowiada Agnieszka Muszyńska – Szefa Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.