Zespół 'Pulsu Biznesu zwyciężył w rankingu biur reklamy dzienników

Opublikowano: 27 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W organizowanym co roku przez miesięcznik „Impact” rankingu biuro reklamy „Pulsu Biznesu” zwyciężyło zdobywając łącznie 227 punktów. Na kolejnych miejscach uplasowały się zespoły: „Super Expressu” – drugie miejsce z 223 punktami i „Gazety Wyborczej” – trzecie miejsce z 221 punktami. Pierwsza trójka zdystansowała pozostałe tytuły – „Rzeczpospolita”, która zajęła 4 miejsce zdobyła tylko 197 punkty.

„Pulsu Biznesu” okazał się bezkonkurencyjny w kategoriach: różnorodność oferty i elastyczność operacyjna bijąc zdecydowanie rywali. Pracownicy dziennika zostali bardzo wysoko ocenieni również w kategoriach: zawodowej rzetelności i kompetencji. Oceny biur reklamy dzienników dokonali przedstawiciele 12 domów mediowych.

Pozycję lidera w rankingu miesięcznika „Impact” potwierdzają również dane Expert Monitora, według którego w I kwartale br. o prawie 50% wzrosło portfolio reklamodawców dziennika. W I kwartale br. 230 klientów wykupiło reklamy w „Pulsie Biznesu”. W ubiegłym roku było to 155 firm co oznacza wzrost o 48,4%. Większa liczba reklamodawców znalazła swoje odzwierciedlenie w przychodach wydawnictwa. Dziennik w I kwartale br. zarobił według cennika 4,82 ml zł o ponad 50% więcej niż w analogicznym okresie w 2002r. – 3,2 mln zł (dane bez autopromocji).

Zdaniem Marcina Donimirskiego, dyrektora biura reklamy, stale rosnącą liczba reklamodawców w „Pulsie Biznesu” to efekt przyjętej strategii, w której dziennik pozycjonowany jest jako ważne medium czytane przez ludzi posiadających nie tylko wysokie jak na polskie warunki dochody, ale również będące osobami decydującymi o zakupach na rzecz swoich firm.

http://www.pb.pl

Sylwester KozakZespół 'Pulsu Biznesu zwyciężył w rankingu biur reklamy dzienników

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.