Pod adresem www.zielonabudka.pl czeka na Internautów odświeżony, znacznie bardziej atrakcyjny serwis internetowy, zawierający jeszcze więcej informacji dotyczących Zielonej Budki i jej produktów. Uruchomienie nowego serwisu Zielonej Budki jest częścią kampanii promocji marki realizowanej w sezonie 2009 i obejmującej m.in. reklamy outdoorowe, reklamy prasowe i działania public relations.
Nowy serwis jest bardziej czytelny, łatwiejszy do nawigacji i uzupełniony o aktualne wydarzenia z życia firmy oraz opisy lodowych nowości Zielonej Budki na sezon 2009. Pod adresem www.zielonabudka.pl czeka na Internautów m.in. dokładna oferta produktowa firmy z wyszczególnionym składem, wartościami kalorycznymi i odżywczymi poszczególnych deserów, istotnymi szczególnie dla alergików, diabetyków i osób na diecie. Serwis uzupełniają informacje skierowane do Partnerów biznesowych firmy, przepisy na pyszne desery oraz interaktywne gry dla najmłodszych. Strona została podzielona na trzy zakładki – serwis konsumencki, serwis dla biznesu
i serwis dla dzieci. Każda z nich zaskoczy Internautów bogactwem informacji i rozbudowanym kącikiem interaktywnym.
Serwis konsumencki – w pierwszym dziale czekają na Klientów informacje o firmie oraz ofercie lodowych wariacji Zielonej Budki. Lody przygotowane przez Zieloną Budkę na sezon 2009, umieszczone zostały w wygodnej wyszukiwarce, która podaje nie tylko smak i cenę produktu, ale także najważniejsze wartości odżywcze i energetyczne lodów. Dzięki zakładce „Znajdź nas” każdy smakosz lodów z łatwością odnajdzie najbliższą lodziarnię lub sklep, w którym czekają na niego mrożone desery Zielonej Budki.
Serwis biznesowy – to zakładka skierowana do wszystkich, którzy już są Partnerami Zielonej Budki lub chcieliby nawiązać współpracę z firmą. W dziale B2B czekają oferty pracy, materiały promocyjne firmy oraz newsletter. Tutaj można także zapoznać się z najświeższymi wydarzeniami z życia Zielonej Budki, umieszczonymi w zakładce „Aktualności”. Dział „Serwis prasowy” to materiały skierowane do dziennikarzy – informacje prasowe i zdjęcia, które dostępne są także do pobrania w zakładce „Download”.
Serwis dziecięcy – na początek na najmłodszych smakoszy lodów czeka bajka o małej Zielonej Budce – najlepszej lodziarni w Warszawie oraz oferta kolorowych nowości lodowych dla dzieci. Na „Wzgórzu Przygody” można wziąć udział w rywalizacji w jednej z dwóch gier interaktywnych – snowboardowej zjeżdżalni lodowej lub bitwie na śmietankowe śnieżki, zaś w zakładce „Czekoladowa rzeka” czekają bajecznie kolorowe tapety na pulpit i elektroniczne kartki pocztowe.
„Odświeżenie strony internetowej Zielonej Budki już od dłuższego czasu było jednym z naszych najważniejszych zadań. Zmiany zostały wprowadzone przede wszystkim z myślą o Klientach, to dla nich dopracowaliśmy serwis, aby był ciekawy wizualnie i merytorycznie. Nowa strona internetowa miała swoją premierę na początku wakacji, jednak cały czas ją dopracowujemy. Planujemy zachęcić smakoszy lodów do współpracy nie tylko przy tworzeniu przepisów na lodowe desery, ale także przy prowadzeniu bloga internetowego.” – powiedziała Katarzyna Rylska, Marketing Manager firmy Zielona Budka (Mielec) Sp. o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.