Veracomp wprowadził na rynek polski najnowsze rozwiązanie firmy F-Secure – Anti-Virus Client Security. Produkt łączy funkcje ochrony antywirusowej, zapory ogniowej (firewall), systemu wykrywania włamań (IDS), skanera zawartości poczty elektronicznej i ruchu w sieci WWW (F-Secure E-mail Scanning) oraz kontrolę na poziomie aplikacji (Application Control). Integracja pięciu funkcji zabezpieczeń, w połączeniu z centralnym zarządzaniem, zapewnia przedsiębiorstwom kompleksową ochronę przed dzisiejszymi zagrożeniami internetowymi.
F-Secure Anti-Virus Client Security został zaprojektowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji. Oprogramowanie zapewnia ochronę komputerom stacjonarnym i przenośnym przed wirusami komputerowymi, robakami sieciowymi oraz działalnością hakerów. Zatrzymuje wirusy i robaki sieciowe atakujące za pośrednictwem poczty elektronicznej i WWW, a także przenoszone na dyskietkach czy płytach CD. Baza definicji wirusów jest automatycznie i w sposób niewidoczny dla użytkownika aktualizowana dwa razy dziennie przy minimalnym obciążeniu sieci. Informacje o nowych zagrożeniach są dostarczane do administratora lub użytkowników sieci niezwłocznie po ich zaistnieniu. Ponadto, funkcja failover gwarantuje, że oprogramowanie otrzyma najnowsze szczepionki antywirusowe nawet wówczas, gdy główny z serwerów dystrybuujących je będzie niedostępny.
F-Secure Anti-Virus Client Security kosztuje 30,5 euro. Jest to sugerowana cena detaliczna netto jednej licencji w przypadku zakupu aplikacji dla sieci liczącej 25 użytkowników.
Autoryzowanym dystrybutorem F-Secure w Europie Środkowowschodniej jest Veracomp. W Polsce też zostało zlokalizowane centrum edukacyjne F-Secure dla przedsiębiorców z Europy Środkowowschodniej – Compendium-Centrum Edukacyjne Veracomp SA.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.