Zlecanie audytu SEO i UX – darmowe wzory umów

Opublikowano: 9 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Platforma Whitepress przygotowała w ramach projektu edukacyjnego Nowa Koncepcja SEO, wzory umów, które można wykorzystać zlecając wykonanie audytu SEO i UX. Można je za darmo pobrać, wykorzystywać i modyfikować do własnych celów. Autorzy przygotowali także zbiór porad, pomocnych podczas konstruowania takich dokumentów.

whitepressAudyt SEO i UX powinien być pierwszą czynnością, jaką agencja interaktywna wykonuje dla nowego klienta. Ma on jednak sens tylko w momencie, w którym jego wytyczne zostaną wprowadzone w życie, najlepiej przez autorów samego audytu. Aby te czynności zostały przeprowadzone satysfakcjonująco dla obu stron, należy zadbać o dobrze skonstruowaną umowę, która zabezpieczy interesy i jasno określi obowiązki.

Audyty SEO i UX stanowią pierwszy krok do lepszej widoczności strony w wyszukiwarce i jej atrakcyjności dla odbiorców. Jednak aby taki efekt osiągnąć niezbędny jest rzetelnie przeprowadzony audyt stanu wyjściowego — mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

Wzory umów zostały przygotowane we współpracy z radcą prawnym Piotrem Stolarczykiem. Autorzy zamieścili także dokładnie omówienie kluczowych punktów i zasad, które powinny być zachowane podczas konstruowania tego typu dokumentów. Porady można znaleźć w artykule: Audyt SEO i audyt UX – omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem. Znajdują się w nim rady dotyczące charakteru umowy, jej przedmiotu, sposobu realizacji czy wynagrodzenia. Dzięki temu osoby bez prawniczego doświadczenia będą miały wiedzę na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu i omawianiu postanowień takiej umowy.

Darmowe wzory można pobrać pod tymi adresami:

Dawid ZarazińskiZlecanie audytu SEO i UX – darmowe wzory umów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.