Zlote Anteny Świata Telekomunikacji przyznane

Opublikowano: 1 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Podczas odbywającego się w warszawskim Hotelu Mariott Sympozjum Świata Telekomunikacji (27-28 lutego) uhonorowano firmy oraz postacie mające w minionym roku największy wpływ na rozwój nowoczesnych technik komunikacyjnych. W obradach Sympozjum odbywających się pod honorowym patronatem Krzysztofa Hellera, podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury uczestniczą politycy, dziennikarze oraz przedstawiciele świata gospodarczego.

Celem dwudniowego Sympozjum jest między innymi dyskusja nad założeniami rządowej polityki telekomunikacyjnej, nowelizacją prawa telekomunikacyjnego na podstawie doświadczeń z okresu jego obowiązywania i licznych przykładów z Unii Europejskiej. Jednym z głównych punktów obrad jest także stan przygotowań polskich operatorów do otwarcia pętli lokalnej. W Sympozjum gościnny udział bierze Reed E. Hundt, specjalista prawa telekomunikacyjnego, przewodniczący amerykańskiej Federalnej Komisji ds. Komunikacji w administracji prezydenta Billa Clintona, twórca amerykańskiego prawa telekomunikacyjnego oraz programów edukacyjnych związanych z nowoczesnymi technikami informacyjnymi. W programie jego wizyty zaplanowane są spotkania z przedstawicielami polskiego sektora teleinformatycznego oraz politykami.

Pomysłodawca przedsięwzięcia, prezes zarządu Migut Media SA , Wiesław Migut, podsumowując pierwszy dzień obrad nie krył zadowolenia: „Udało nam się zgromadzić najważniejszych ludzi związanych z telekomunikacją, zarówno tworzących prawo – polityków, jak i aktywnych przedstawicieli branży – przedsiębiorców, którzy następnie prawo to będą stosować. Niezwykle ważny jest fakt, iż politycy doceniają znaczenie branży teleinformatycznej w kondycji całej gospodarki. Rozwój tego sektora w Polsce leży w naszym wspólnym interesie. Takie wydarzenie jak Sympozjum Świata Telekomunikacji pomaga zwrócić uwagę na znaczenie tej dziedziny.”

Na wieczornej gali statuetkami Złotych Anten Świata Telekomunikacji zostały nagrodzone firmy i postacie mające w minionym roku największy wpływ na rozwój telekomunikacji w Polsce. Wyróżnień dokonała Kapituła Złotych Anten złożona z przedstawicieli środowiska gospodarczego, organizacji pozarządowych, polityków oraz dziennikarzy, obradująca pod przewodnictwem Mieczysława T. Starkowskiego, redaktora naczelnego miesięcznika Świat Telekomunikacji. W głównej kategorii „Człowieka Roku”, statuetkę odebrał Przewodniczący Rady Nadzorczej Telekomunikacji Polskiej SA Jan Kulczyk, uhonorowany za „konsekwentne inwestowanie w polski sektor telekomunikacyjny”.

Nagrodzeni Złotymi Antenami Świata Telekomunikacji:

Produkt Roku – sprzęt
Alcatel Polska S.A.
za „1696 MetroSpan” – optymalne rozwiązanie dla sieci metropolitarnych

Produkt Roku – rozwiązanie
Siemens Sp. z o.o.
za Surpass hiS700 – rozwiązanie do budowania autonomicznych punktów sygnalizacyjnych

Produkt Roku – usługa
Ster Projekt S.A.
za wdrożenie Systemu Infrastruktury Klucza Publicznego

Kampania Promocyjna Roku
Polkomtel S.A.
za kampanię „601 minut za darmo”

Inicjatywa Regionalna Roku
Pilicka Telefonia
za efektywną działalność na rynku lokalnym

Najbardziej Obiecująca Firma Roku
Alcatel e-Business Distribution Sp. z o.o.
za wysoką pozycję na rynku rozwiązań dla przedsiębiorstw i wdrożeń call centers

Firma Roku
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
za największy udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce

Menedżer Roku
Marek Józefiak – prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A.
za przekształcenie PTK Centertel w najbardziej dynamiczną firmę telefonii komórkowej w Polsce

Człowiek Roku
Jan Kulczyk, przewodniczący Rady Nadzorczej Telekomunikacji Polskiej S.A.
za konsekwentne inwestowanie w polski sektor telekomunikacyjny

Sylwester KozakZlote Anteny Świata Telekomunikacji przyznane

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.