TETA S.A. otrzymała złoty „Boomerang” w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Jury uznało zintegrowaną kampanię marketingową „150 wdrożenie TETA_Personel” za najlepszy projekt w kategorii usług business to business zrealizowany w 2002 roku.
„Złoty Boomerang jest cenną nagrodą dla naszego działu marketingu, który samodzielnie zaplanował i przeprowadził całą kampanię. Ten sukces jest efektem kreatywności jej twórców i doskonałego zgrania w czasie poszczególnych elementów akcji. Szczególną satysfakcję przynosi fakt, że wygraliśmy rywalizację z międzynarodowymi sieciowymi agencjami BTL, a warto podkreślić, że jurorzy bardzo wysoko ocenili poziom tegorocznej edycji konkursu.” – powiedział Robert Gołuński, Dyrektor Handlowy w TETA S.A.
Komisja konkursowa, której przewodniczył James Kelly, Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, doceniła kampanię TETY przede wszystkim za jej efektywność oraz wykorzystanie efektu synergii dostępnych narzędzi marketingowych. Jury nagrodziło również strategię, atrakcyjną kreację, a także jakość materiałów BTL.
Okazją do przeprowadzenia zwycięskiej kampanii było podpisanie 150 kontraktu na wdrożenie systemu TETA_Personel. Jej osią był komunikat mówiący, że TETA posiada 1/3 rynku rozwiązań kadrowo-płacowych (zgodnie z raportem IDC, niezależnej instytucji badawczej). Podczas trwającej zaledwie trzy tygodnie akcji wykorzystano cztery wydarzenia: konkurs na stronie WWW, specjalne seminarium dla klientów, honorowy patronat i udział w X jubileuszowej konferencji Kadry oraz konferencję prasową. Rolę wspierającą pełniły mailingi i mailingi elektroniczne, kampania w Internecie, działania ATL, a także działania public relations.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!