Rosnący portfel kluczowych klientów oraz jasne określenie strategii rozwoju agencji interaktywnej Opcom podyktowały decyzję o zmianie jej wizerunku. Pierwszym krokiem jest zmiana logo.
W związku z coraz większą ilością projektów realizowanych na rynkach zagranicznych, zrezygnowano też z końcówki pl w nazwie. Nowe brzmienie ma claim wyrażający kierunek rozwoju firmy: „Opcom. Ekspansja w nowych mediach.” Strategia Opcom zakłada bowiem ekspansję technologiczną, rynkową oraz kreatywną w reklamie wykorzystującej media interaktywne.
Już w najbliższym czasie przewidziano premierę nowego serwisu internetowego. Będzie stawiał on na prostotę, wykorzystanie technologii video oraz efektywność w prezentacji dotychczasowych dokonań agencji.
www.opcom.pl
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!