Rosnący portfel kluczowych klientów oraz jasne określenie strategii rozwoju agencji interaktywnej Opcom podyktowały decyzję o zmianie jej wizerunku. Pierwszym krokiem jest zmiana logo.
W związku z coraz większą ilością projektów realizowanych na rynkach zagranicznych, zrezygnowano też z końcówki pl w nazwie. Nowe brzmienie ma claim wyrażający kierunek rozwoju firmy: „Opcom. Ekspansja w nowych mediach.” Strategia Opcom zakłada bowiem ekspansję technologiczną, rynkową oraz kreatywną w reklamie wykorzystującej media interaktywne.
Już w najbliższym czasie przewidziano premierę nowego serwisu internetowego. Będzie stawiał on na prostotę, wykorzystanie technologii video oraz efektywność w prezentacji dotychczasowych dokonań agencji.
www.opcom.pl
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!