Dnia 5 stycznia 2009 roku Wojciech Sielicki został mianowany Dyrektorem ds. Relacji z Partnerami Międzynarodowymi w spółce bet-at-home.com AG. Do tej pory pełnił on funkcję Dyrektora ds. Marketingu na rynku polskim w wyżej wymienionej spółce.
Z dniem 5 stycznia 2009 roku Wojciech Sielicki został Dyrektorem ds. Relacji z Partnerami Międzynarodowymi. Do tej pory, począwszy od 2004 roku, pełnił on między innymi funkcję Dyrektora ds. Marketingu na rynku polskim w bet-at-home.com. Stworzył również oraz nadzorował polski Dział Obsługi Klienta spółki.
Do zakresu jego obowiązków będzie należał między innymi rozwój, a także wdrożenie oraz monitoring nowego oprogramowania programu partnerskiego. Projekt zostanie ukończony w pierwszym kwartale 2009 roku. Dodatkowo Wojciech Sielicki będzie odpowiedzialny za organizację oraz reprezentowanie spółki na międzynarodowych targach branży eGambling, tj. Casino Affiliate Programs (CAP) oraz Casino Affiliate Convention (CAC). W zakres jego obowiązków wchodzi także zarządzanie Działem Obsługi Partnerów Międzynarodowych.
Należy zaznaczyć, iż pomimo objęcia nowego stanowiska, pozostaje on przy funkcji Dyrektora ds. Marketingu na Polskę, będąc odpowiedzialnym za budżetowanie i zakup reklam oraz sponsoring sportowy w zakresie najważniejszych wydarzeń sportowych w Europie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.