Serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną zmienił szatę graficzną i otrzymał nowe narzędzia podnoszące jego funkcjonalność.
Serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl przeszedł gruntowną zmianę, która polegała przede wszystkim na rozbudowie narzędzi przydatnych użytkownikom serwisu w znalezieniu interesujących informacji. Przy okazji tych zmian serwis otrzymał nowy, odświeżony wygląd. Utrzymany w niebieskiej tonacji serwis spójny jest z wizualizacją Telefonicznej Agencji Informacyjnej.
W nowym serwisie przetargowo – inwestycyjnym zmodyfikowany został system wyszukiwania informacji. Przygotowano go w taki sposób, by użytkownik mógł bardzo precyzyjnie określić kryteria wyboru. Serwis www.pressinfo.pl umożliwia przeszukiwanie zgromadzonych w bazie informacji przetargowych wg następujących pól: data ogłoszenia, typ przetargu, rodzaj źródła, słowo kluczowe, branża, województwo i powiat realizacji, miejscowość organizatora, kwota wadium, wartość realizacji, termin składania ofert, kod CPV, przetarg ogłoszony , przetarg planowany, możliwość składania ofert częściowych, wariantowych. Ponadto serwis umożliwia wyszukiwanie informacji dodanych od ostatniego zalogowania.
Nowy serwis stworzył Klientom nowe, większe niż dotychczas, możliwości w zakresie zarządzania własnym kontem w serwisie. Klienci mogą definiować większą niż dotychczas ilość kryteriów wyszukiwania informacji, mogą decydować o ilości kont na które wysyłane są interesujące ich informacje, częstotliwości wysyłki oraz jej czasie. Ponadto sama forma newsletterów została zmodyfikowana i dopasowana do rosnących oczekiwań Klientów.
„Codziennie, w Polsce publikowanych jest ponad 1000 informacji przetargowych.
Aby umożliwić naszym Klientom dotarcie do tych informacji w 2002 roku Telefoniczna Agencja Informacyjna stworzyła serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl. Od tego czasu dzięki cennym uwagom użytkownikom serwisu dokonywaliśmy zmian mających na celu pełniejsze zaspokojenie ich potrzeb. W tym roku, wraz ze zmianą Ustawy o zamówieniach publicznych radykalnie zmieniliśmy również nasz serwis. Obecnie www.pressinfo.pl to jedna z najnowocześniejszych i najszybszych wyszukiwarek przetargów, inwestycji i informacji o wygranych przetargach.” – mówi Mirosława Sofińska, Menadżer Produktu PressInfo w Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o.
Ponadto administratorzy serwisu zostali wyposażeni w nowoczesne narzędzia i odpowiednia wiedzę do tego, by dostarczać Klientom informacje w dowolnej formie, również w postaci zbiorczych zestawień, mogących służyć jako narzędzie do analizy rynku.
Nowy serwis www.pressinfo.pl wdrożyła firma CC Otwarte Systemy Komputerowe, a odświeżony wygląd serwisu zaprojektowała firma Gammanet we współpracy z działem marketingu TAI. Do publikacji treści i zarządzania narzędziami serwisu wykorzystano stworzoną przez CC Otwarte Systemy Komputerowe platformę CMS.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.