Zmiany na www.pressinfo.pl

Opublikowano: 3 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną zmienił szatę graficzną i otrzymał nowe narzędzia podnoszące jego funkcjonalność.

Serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl przeszedł gruntowną zmianę, która polegała przede wszystkim na rozbudowie narzędzi przydatnych użytkownikom serwisu w znalezieniu interesujących informacji. Przy okazji tych zmian serwis otrzymał nowy, odświeżony wygląd. Utrzymany w niebieskiej tonacji serwis spójny jest z wizualizacją Telefonicznej Agencji Informacyjnej.

W nowym serwisie przetargowo – inwestycyjnym zmodyfikowany został system wyszukiwania informacji. Przygotowano go w taki sposób, by użytkownik mógł bardzo precyzyjnie określić kryteria wyboru. Serwis www.pressinfo.pl umożliwia przeszukiwanie zgromadzonych w bazie informacji przetargowych wg następujących pól: data ogłoszenia, typ przetargu, rodzaj źródła, słowo kluczowe, branża, województwo i powiat realizacji, miejscowość organizatora, kwota wadium, wartość realizacji, termin składania ofert, kod CPV, przetarg ogłoszony , przetarg planowany, możliwość składania ofert częściowych, wariantowych. Ponadto serwis umożliwia wyszukiwanie informacji dodanych od ostatniego zalogowania.

Nowy serwis stworzył Klientom nowe, większe niż dotychczas, możliwości w zakresie zarządzania własnym kontem w serwisie. Klienci mogą definiować większą niż dotychczas ilość kryteriów wyszukiwania informacji, mogą decydować o ilości kont na które wysyłane są interesujące ich informacje, częstotliwości wysyłki oraz jej czasie. Ponadto sama forma newsletterów została zmodyfikowana i dopasowana do rosnących oczekiwań Klientów.

„Codziennie, w Polsce publikowanych jest ponad 1000 informacji przetargowych.
Aby umożliwić naszym Klientom dotarcie do tych informacji w 2002 roku Telefoniczna Agencja Informacyjna stworzyła serwis przetargowo – inwestycyjny www.pressinfo.pl. Od tego czasu dzięki cennym uwagom użytkownikom serwisu dokonywaliśmy zmian mających na celu pełniejsze zaspokojenie ich potrzeb. W tym roku, wraz ze zmianą Ustawy o zamówieniach publicznych radykalnie zmieniliśmy również nasz serwis. Obecnie www.pressinfo.pl to jedna z najnowocześniejszych i najszybszych wyszukiwarek przetargów, inwestycji i informacji o wygranych przetargach.” – mówi Mirosława Sofińska, Menadżer Produktu PressInfo w Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o.

Ponadto administratorzy serwisu zostali wyposażeni w nowoczesne narzędzia i odpowiednia wiedzę  do tego, by dostarczać Klientom informacje w dowolnej formie, również w postaci zbiorczych zestawień, mogących służyć jako narzędzie do analizy rynku.

Nowy serwis www.pressinfo.pl wdrożyła firma CC Otwarte Systemy Komputerowe, a odświeżony wygląd serwisu zaprojektowała firma Gammanet we współpracy z działem marketingu TAI. Do publikacji treści i zarządzania narzędziami serwisu wykorzystano stworzoną przez CC Otwarte Systemy Komputerowe platformę CMS.

www.pressinfo.pl

Hanna LaskowskaZmiany na www.pressinfo.pl

Podziel się!

O autorze

hania