W związku z rozwojem stacji, 4fun.tv informuje o zmianach personalnych na stanowiskach kierowniczych.
Ewa Czekała, dotychczasowa Dyrektor Marketingu i Sprzedaży 4fun.tv awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego stacji. Odpowiadać będzie m.in. za działania biznesowe, tworzenie i realizację całościowej strategii stacji oraz koordynację prac poszczególnych działów telewizji. Ze stacją związana jest od 2005 roku.
Na stanowisku Dyrektora Zarządzającego zamierzam kontynuować rozwój 4fun.tv jako medium skierowanego do młodego i wymagającego widza. Na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę do oczekiwań i upodobań naszych odbiorców. Dzięki temu 2007 rok zakończyliśmy 130% wzrostem wpływów reklamowych w stosunku do 2006 roku i obserwujemy stałą tendencję wzrostową oglądalności naszej stacji – mówi Ewa Czekała.
15 stycznia do zespołu 4fun.tv dołączyła Agnieszka Dubik, obejmując stanowisko Dyrektora ds. PR i Marketingu. Będzie odpowiadała za kompleksowe działania promocyjne, marketingowe i PR telewizji oraz przygotowanie i realizację długoterminowej strategii marketingowej stacji. Do jej obowiązków należeć będą również: zarządzanie relacjami z mediami, nadzór nad działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi, współpraca z operatorami sieci kablowych, domami mediowymi oraz potencjalnymi reklamodawcami.
Do zespołu dołączyła również Anna Krawczyk, wcześniej związana z agencją Core PR. W 4fun.tv odpowiada za promocję i PR stacji.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.