Biuro Reklamy GG Network S.A. reorganizuje swoje struktury, dążąc do większej efektywności sprzedaży i kładąc nacisk na niestandardowe kampanie.
Z dniem 19 stycznia Biuro Reklamy GG rozpoczęło proces zmian, które mają na celu stworzenie zespołów dedykowanych szczególnym klientom, a co za tym idzie zwiększenie wydajności pracy działu. Kładąc nacisk na niestandardowe kampanie, Biuro Reklamy GG tworzy także zupełnie nowy dział – Dział Akcji Specjalnych. Zespół ten będzie obsługiwać niestandardowe projekty i proponować nowatorskie, bezprecedensowe rozwiązania.
– Trudniejszy okres, jaki aktualnie dotyka całą branżę reklamową ma niewątpliwie jeden bardzo pozytywny aspekt tj. wymusza na rozsądnych graczach kładzenie większego nacisku na efektywność prowadzonych działań i aktywizowanie nowych nisz, które wcześniej, w okresie dynamicznego wzrostu, wydawały nam się mało atrakcyjne – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy GG Network S.A. – Do puli takich działań zaliczam również zmiany, jakie wprowadziliśmy w naszym Biurze Reklamy. Liczymy na to, że wpłyną one pozytywnie na jakość współpracy z naszymi klientami.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.