Nowa propozycja Acxiom Polska obejmuje min. cenę bazową rekordu już od 65 groszy, obniżenie cen na kryteria selekcji, segmentacje oraz dane sensytywne.
Od 2 listopada b.r. zaczyna obowiązywać nowy cennik na wynajem oferowanych przez Acxiom baz danych. Do najważniejszych zmian wprowadzonych przez firmę należy zaliczyć znaczące obniżenie cen bazowych za wynajmowany rekord oraz uzależnienie wyceny kryteriów selekcji od wielkości nabywanej bazy oraz penetracji zmiennej w bazie.
„Prowadzimy systematyczne obserwacje rynku, zmian w branży i sposobu wykorzystywania danych zewnętrznych przez klientów, na podstawie których przynajmniej raz w roku, a zdarza się, że nawet raz na kwartał dokonujemy adekwatnych zmian w naszej ofercie” – mówi Leszek Konkel, Prezes Acxiom Polska. – „Reorganizacja cennika ma podnieść atrakcyjność baz Acxiom, szczególnie w kontekście akcji planowanych na koniec roku, oraz zachęcić klientów do testowania i prowadzenia kampanii na większych grupach docelowych. Rezygnując częściowo ze swojej marży, chcemy zwiększyć opłacalność akcji DM, co wpłynie korzystnie na ROI klientów i ich satysfakcję ze współpracy z nami. ”
Według nowego cennika Acxiom wynajęcie bazy o wolumenie przekraczającym 400 tys. rekordów kosztuje zaledwie 65 groszy za rekord, a w przypadku mniejszych baz (20 -100 tys. rekordów) cena bazowa nie przekracza 80 groszy. W cenie bazowej znajdują się także podstawowe kryteria selekcji takie jak płeć czy stan cywilny. Dużą zmianą w stosunku do dotychczasowych metod wyceny jest ‘uwolnienie’ cen za kryteria selekcji, które maleją wraz z wielkością wynajmowanych baz oraz uzależnione są od penetracji zmiennej w bazie. Przy dużych bazach, koszt dodatkowych zmiennych np. korzystania z ofert marketingu bezpośredniego, internetu, produktów finansowych i telekomunikacyjnych, wynosić będzie już od 2 groszy.
Kolejną nowością jest znaczne obniżenie cen na tzw. dane wrażliwe, dotyczące kupowania papierosów i alkoholu, za które klienci płacić będą od 20 do 30 groszy za rekord.
Chcąc zachęcić firmy do pełnego wykorzystywania potencjału posiadanych danych i bardziej precyzyjnych selekcji Acxiom proponuje także niższe koszty wzbogacania baz, scoringów oraz segmentacji.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.