Bardziej czytelny, nowoczesny i przyjazny użytkownikowi – taki jest nowy design serwisu eGospodarka.pl z portfolio ARBOmedia. Zmianie uległa kolorystyka i układ strony a logo serwisu zostało poddane profesjonalnej rewitalizacji.
Nowy układ serwisu został ustalony po przeprowadzeniu gruntownych analiz funkcjonalności a także ankiet wśród użytkowników portalu eGospodarka.pl.
'eGospodarka.pl to serwis dla ludzi, którzy nie mają zbyt wiele czasu na poszukiwania potrzebnych im informacji, dlatego bardzo istotna jest czytelność poszczególnych stron oraz łatwa nawigacja po całym serwisie. Udało się to nam uzyskać dzięki zastosowaniu wyrazistej a jednocześnie stonowanej kolorystyki, precyzyjnego i wyraźnego oddzielenia sekcji oraz ułatwiającego intuicyjną nawigację pogrupowania poszczególnych narzędzi. W podobny sposób przygotowane zostały podstrony serwisów składających się na cały portal eGospodarka.pl’ – mówi Beata Szkodzin, wydawca eGospodarka.pl.
Łącznie ze zmianą wyglądu serwisu, twórcy portalu zdecydowali się również na zmianę logo portalu.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.