Monika Szadkowska-Jurek objęła stanowisko Dyrektora Działu Promocji w Momentum Worldwide. Do jej obowiązków należy przede wszystkim nadzorowanie prac zespołów zajmujących się klientami agencji oraz praca nad rozwojem aktualnych klientów.
Dział Promocji to nowa komórka, wyodrębniona z działu Client Service Momentum Worldwide, zajmująca się egzekucją projektów promocyjnych. Szadkowska-Jurek przeszła do Momentum Worldwide z agencji San Markos, gdzie na stanowisku Group Account Directora zajmowała się działaniami new business oraz opieką nad klientami, m.in. Gadu-Gadu, RWE Stoen, Budimex, Multikino, Olympus i Sony. Przedtem zajmowała stanowisko Account Directora
w Saatchi&Saatchi, gdzie w 2000 roku zaczynała swoją karierę w reklamowej. Przez siedem lat pracy w tej agencji (w tym dwa lata w filii w Budapeszcie) pracowała z takimi klientami jak P&G, Millenium Bank, VISA, Sony czy Puma.
O swoich planach w Momentum Worldwide mówi: „Chcę rozwijać zgrany zespół Działu Promocji, jaki zastałam w Momentum, który zapewni klientom obsługę i realizację każdego projektu na najwyższym poziomie. Chciałabym aby klient miał pewność, że otrzymuje profesjonalną obsługę oraz wsparcie merytoryczne w postaci zespołu, który będzie wraz z nim pracował nad rozwojem jego biznesu.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.