Od połowy października br. internauci korzystają z nowej, gruntownie przebudowanej wersji portalu prawno-gospodarczego INFOR.pl.
Najważniejszą zmianą było rozbudowanie i zróżnicowanie merytoryczne profili portalu, czyli wersji adresowanych do różnych grup zawodowych. Wersji uniwersalnej towarzyszy portal dla właścicieli firm, portal dla księgowych oraz portal dla kadrowców. Wersje działają w pełni autonomicznie, zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym, co pozwala redakcji portalu na swobodny dobór treści w każdej z wersji. Główne kryterium selekcji materiałów to ich maksymalna użyteczność dla grup zawodowych. Patroni prasowi wersji to: Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń oraz Monitor Księgowego. Adresowanie wersji witryny do poszczególnych grup zawodowych jest atrakcyjne również z punktu widzenia reklamodawców, którzy trafiają z komunikatem reklamowym do ściśle określonych grup docelowych.
Kolejna ważna zmiana to zwiększenie dynamizmu stron oraz częsta, kilkukrotna w ciągu dnia aktualizacja materiałów. Zwiększyła się też ilość materiałów poradnikowych. Wprowadzone zostały także nowe działy: 1/ codziennie nowe Porady prawne; 2/ Aktualności, czyli gorące informacje m.in. o ważnych wydarzeniach gospodarczych, pracach Sejmu, nowościach legislacyjnych; 3/ Rynki, trendy, firmy, czyli aktualne informacje o firmach oraz trendach w polskiej i światowej gospodarce; 4/ Prawo Unii Europejskiej, a więc poradnikowe opracowania dotyczące prawa wspólnotowego.
W portalu znajdziemy także narzędzia potrzebne w codziennej pracy zawodowej: terminarz, najlepsze, szybko aktualizowane wskaźniki i stawki, stale rozbudowywane kalkulatory oraz wzory umów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.