Zmiany w reklamie w INTERIA.PL

Interia.pl wprowadziła zmiany w ofercie reklamowej portalu. Do akceptowanych na całym świecie standardów rynkowych dostosowane zostało m.in. nazewnictwo poszczególnych form reklamowych. Do bardziej ogólnych kategorii trafiły, występujące dotychczas osobno, takie produkty reklamowe jak super skyscraper, out super-skyscraper, super pop-up i super pop-under. Pozwoliło to na uproszczenie cennika i zwiększenie jego przejrzystości, ułatwiając planowanie i zakup przestrzeni reklamowej.

Do standardowej oferty zostały wprowadzone dwie nowe pozycje: Expand Billboard oraz Brandmark. Expand Billboard to interaktywny megabanner o wymiarach 750×100 pikseli oraz pojemności do 20 KB, który po najechaniu przez użytkownika kursorem rozwija się do wymiarów 750×300 pikseli. Z kolei brandmark to reklama graficzna w formie okna pop-up, która może mieć dowolny kształt, wyświetlana jest „na wierzchu” okna przeglądarki i którą użytkownik może przesuwać w obrębie tego okna.

Inne zmiany w cenniku obejmują m.in. dodatkową, 3-miesięczną opcję pozycjonowania, zmianę cen za poszczególne rodzaje mailingu, w tym uproszczenie zwyżek za mailing kierowany (targetowany) i modyfikację oferty czatu sponsorowanego na uwzględniającą obecnie także kampanię promującą czat. Znacznie poszerzona została oferta sponsorska portalu, która obecnie pozwala na lepszą wizualizację marki reklamodawcy w oparciu o bardziej zróżnicowane formy obecności na stronach serwisu.

W nowym cenniku serwisy podzielone zostały na trzy odrębne kategorie cenowe. Niewielkie zmiany wprowadzone zostały także w odniesieniu do poziomu samych cen. Obniżone zostały ceny niektórych, najbardziej podstawowych form reklamowych, nieznacznie wzrosły natomiast koszty zakupu reklam dużych, o bardziej inwazyjnym dla użytkownika charakterze.

http://reklama.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top