Popularny serwis Zszywka.pl, na którym możemy znaleźć różnego rodzaju inspiracje, wprowadził zmiany w sposobie komentowania. Niedawno została wprowadzona również wersja mobilna serwisu.
Twórcy serwisu, aby ułatwić komunikację, zdecydowali się na wprowadzenie trzystopniowego drzewa komentarzy oraz dodanie oceny jakości komentarza.
Zszywka.pl powstała na początku roku 2012 na fali popularności serwisu Pinterest i obecnie ma ponad 700 tys. użytkowników i notuje ponad 50 mln odsłon miesięcznie. Na Facebooku posiada 116 tysięcy fanów. Serwis jest dostępny również z poziomu aplikacji z systemu Android i iOS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.