Zmiany w strukturze portalu Wirtualna Polska

Z dniem 3 stycznia 2011 roku wprowadzone zostały zmiany w strukturze Wirtualnej Polski. Są one wynikiem dynamicznego rozwoju portalu oraz dalszego pogłębiania współpracy 
i synergii w ramach grupy TP.

W ramach nowej struktury, stworzono dwa nowe stanowiska: Dyrektora ds. Projektów 
w Grupie Kapitałowej oraz Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.

Zmiany w strukturze portalu Wirtualna Polska 1Stanowisko Dyrektora ds. Projektów w Grupie Kapitałowej objęła Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska. Będzie ona odpowiedzialna za koordynację projektów Spółki realizowanych w ścisłej współpracy z Działem Portali TP/Orange. Głównym zadaniem dla tego nowego zespołu jest poszukiwanie synergii w Grupie, a w szczególności wzmocnienie obecności WP w nowych mediach i usługach mobilnych Orange.

Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska związana jest z portalem od 10 lat.
Początkowo odpowiadała za sprzedaż rozwiązań internetowych do klientów instytucjonalnych i indywidualnych oraz za obsługę klienta. Przez szereg lat była także odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, m.in. platformy e-commerce, platformy blogowej, serwisów: WP.tv, 1944.wp.pl, ideosfera.pl i innych. Sprawowała nadzór nad produktami wdrażanymi w ramach partnerstw strategicznych m.in. Wikipedii i Opery. 
Od 2002 odpowiadała za wspólne projekty w Grupie Kapitałowej TP (np. usługi i aplikacje mobilne, orange.pl, tanio.neostrada.pl, neostrada.wp.pl) oraz współpracę WP z France Telecom (m.in. whosegame.pl, pikeo.pl, wyszukiwarka double click).

Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu została Anna Kęsicka. Do jej zakresu działań należeć będzie wdrażanie innowacyjnych produktów i rozwiązań portalowych oraz pozaportalowch, koordynowanie prac koncepcyjnych nad nowymi produktami oraz wprowadzenie ich na rynek.

Anna Kęsicka karierę zawodową rozpoczęła w miesięczniku „Computerworld”. Była kierownikiem działu marketingu w Centrum Edukacyjnym EduSoft oraz dyrektorem marketingu w Internet Partners. Pełniła funkcję PR managera portalu Arena.pl, a następnie dyrektora zarządzającego w agencji USF Public Relations. Była też dyrektorem marketingu portalu Gazeta.pl, gdzie koordynowała prace zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe oraz public relations. Projekty, które współtworzyła to Forum Społecznościowe i platforma Blox.pl. W 2006 objęła stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Internetu 
w wydawnictwie Edipresse Polska.

W 2008 dołączyła do Axel Springer, gdzie podjęła wyzwanie związane z budową internetowej pozycji wydawnictwa w obszarze gier i technologii. Ostatnio zarządzała m.in. serwisem mamazone.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top