Z dniem 3 stycznia 2011 roku wprowadzone zostały zmiany w strukturze Wirtualnej Polski. Są one wynikiem dynamicznego rozwoju portalu oraz dalszego pogłębiania współpracy i synergii w ramach grupy TP.
W ramach nowej struktury, stworzono dwa nowe stanowiska: Dyrektora ds. Projektów w Grupie Kapitałowej oraz Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.
Stanowisko Dyrektora ds. Projektów w Grupie Kapitałowej objęła Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska. Będzie ona odpowiedzialna za koordynację projektów Spółki realizowanych w ścisłej współpracy z Działem Portali TP/Orange. Głównym zadaniem dla tego nowego zespołu jest poszukiwanie synergii w Grupie, a w szczególności wzmocnienie obecności WP w nowych mediach i usługach mobilnych Orange.
Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska związana jest z portalem od 10 lat. Początkowo odpowiadała za sprzedaż rozwiązań internetowych do klientów instytucjonalnych i indywidualnych oraz za obsługę klienta. Przez szereg lat była także odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, m.in. platformy e-commerce, platformy blogowej, serwisów: WP.tv, 1944.wp.pl, ideosfera.pl i innych. Sprawowała nadzór nad produktami wdrażanymi w ramach partnerstw strategicznych m.in. Wikipedii i Opery. Od 2002 odpowiadała za wspólne projekty w Grupie Kapitałowej TP (np. usługi i aplikacje mobilne, orange.pl, tanio.neostrada.pl, neostrada.wp.pl) oraz współpracę WP z France Telecom (m.in. whosegame.pl, pikeo.pl, wyszukiwarka double click).
Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu została Anna Kęsicka. Do jej zakresu działań należeć będzie wdrażanie innowacyjnych produktów i rozwiązań portalowych oraz pozaportalowch, koordynowanie prac koncepcyjnych nad nowymi produktami oraz wprowadzenie ich na rynek.
Anna Kęsicka karierę zawodową rozpoczęła w miesięczniku „Computerworld”. Była kierownikiem działu marketingu w Centrum Edukacyjnym EduSoft oraz dyrektorem marketingu w Internet Partners. Pełniła funkcję PR managera portalu Arena.pl, a następnie dyrektora zarządzającego w agencji USF Public Relations. Była też dyrektorem marketingu portalu Gazeta.pl, gdzie koordynowała prace zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe oraz public relations. Projekty, które współtworzyła to Forum Społecznościowe i platforma Blox.pl. W 2006 objęła stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Internetu w wydawnictwie Edipresse Polska.
W 2008 dołączyła do Axel Springer, gdzie podjęła wyzwanie związane z budową internetowej pozycji wydawnictwa w obszarze gier i technologii. Ostatnio zarządzała m.in. serwisem mamazone.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.