Wirtualna Polska usprawnia system pocztowy. Portal maksymalnie upraszcza nawigację Poczty WP, zwiększa wielkość załącznika – do 50 MB, wprowadza nowy interfejs WAP i rezygnuje z inwazyjnych form reklamowych, layerów.
WP wprowadziła nowy interfejs w poczcie (poczta.wp.pl). Portal zrezygnował z eksponowania na stronie zaawansowanych funkcjonalności, stawiając na maksymalną prostotę i użyteczność. U podstaw zmian leży dokładna analiza oczekiwań internautów. „Wyselekcjonowaliśmy, w oparciu o badania oraz obserwacje, te funkcjonalności Poczty WP, z których najczęściej i najchętniej korzystają użytkownicy. Z belek nawigacyjnych zniknęły np. wszelkie formy graficzne oraz odnośniki typu ‘sms’ czy ‘radio’. Pozostały tam kluczowe komendy, jak ‘odbierz’, ‘napisz’, ‘usuń’. Polecenia ‘odpowiedz’, ‘przekaż’, czy ‘drukuj’ przenieśliśmy do listów, których dotyczą. Liczba aktywnych kont w Poczcie WP przekroczyła już 5 milionów, chodzi nam więc też o to, by użytkownicy korzystali z nich intuicyjnie, jeszcze prościej i zdecydowanie szybciej.” – mówi Grzegorz Borowski, Kierownik Działu Funkcjonowania Portalu Wirtualna Polska.
Użytkownik może samodzielnie zmienić wygląd i układ serwisu pocztowego, jak też dowolnie skonfigurować lewą kolumnę nawigacji. Od jego decyzji zależy czy pojawi się tam – umożliwiający planowanie zadań – kalendarz, osobiste notatki, okno zaproszenia do Poczty WP, czy dodatkowy folder (opcja zarządzanie folderami). Co ciekawe, nowy interfejs pocztowy nie jest obligatoryjny. Internauci, którym zależy na dotychczasowym wyglądzie poczty, są przywiązani do własnych ustawień i nie chcą niczego zmieniać, mogą pozostać przy „starym” rozwiązaniu; wystarczy, że„klikną” na link umieszczony w górnej części lewej kolumny Poczty WP.
Portal uważnie śledzi światowe trendy i wprowadza usprawnienia, które mają zapewnić użytkownikom maksymalną ergonomię korzystania z Poczty WP. Zmianie interfejsu i uproszczeniu belek nawigacyjnych towarzyszy zwiększenie wielkości wysyłanego załącznika oraz całkowita rezygnacja z prezentowania w serwisie pocztowym inwazyjnych form reklamowych – layerów.
„Poczta e-mail jest w tej chwili bodaj najlepszym sposobem komunikacji, zwłaszcza gdy w grę wchodzi przesyłanie zdjęć, dokumentów, plików audio czy wideo. – mówi Robert Jaliński, Kierownik Zespołu Rozwoju Poczty Wirtualnej Polski – Zwiększyliśmy właśnie, do 50 MB, wielkość wysyłanego Pocztą WP załącznika. Bez problemu można więc dołączyć do korespondencji wiele obszernych plików graficznych czy pliki multimedialne, które na dysku komputera zajmują dokładnie 50 MB. Ponieważ otrzymywaliśmy od użytkowników wiele sygnałów, że w korzystaniu z poczty e-mail przeszkadzają im reklamy zasłaniające stronę WWW, zrezygnowaliśmy z ich emisji.”
Wirtualna Polska rozwija serwisy i usługi dostępne przez telefon komórkowy i urządzenia mobilne w serwisie mini.wp.pl. Zmianie uległ więc również interfejs WAP Poczty WP. Od teraz korzystanie z poczty e-mail Wirtualnej Polski przez telefon komórkowy jest znacznie prostsze, szybsze i bardziej intuicyjne.
Nowością jest też specjalny bloog Poczty WP. Portal prezentuje w nim wszystkie nowości i ciekawostki dotyczące poczty e-mail, publikuje też odpowiedzi na pytania użytkowników.
Wśród licznych funkcjonalności Poczty WP wymienić można również: możliwość wysyłania videomaili (internauta nie musi niczego instalować, a nagranie wyświetla się bezpośrednio w treści e-maila odbiorcy), w pełni edytowalny kalendarz, który pozwala na dokładne planowanie zadań i umożliwia ustawienie przypomnień, skróty klawiszowe, systemy bezpieczeństwa, w tym m.in.: antyspamowy oraz antywirusowy.
www.poczta.wp.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.