Maciej Klepacki, Członek Zarządu Bankier.pl S.A. złożył rezygnację z pełnionej funkcji i z końcem lutego br. roku odejdzie ze spółki. Maciej Klepacki pracował w Bankier.pl S.A. ponad 2,5 roku pełniąc w tym okresie funkcję Dyrektora Marketingu i PR oraz od czerwca 2008 roku funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za marketing i relacje inwestorskie.
„Cieszę się, że miałem możliwość współtworzyć portal i spółkę Bankier.pl, do której dołączyłem zaraz po publicznej emisji akcji w 2006 roku. Od tego czasu Bankier.pl przeszedł daleką drogę od niszowego gracza do dojrzałej spółki giełdowej, która jest obecnie wydawcą 6 portali internetowych i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród inwestorów” – mówi Maciej Klepacki.
Spółka docelowo planuje zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie strukturami Marketingu i PR w Bankier.pl S.A. W okresie przejściowym zostanie zachowana ciągłość kierowania zespołem marketingu w ramach obecnych zasobów osobowych.
„Chciałabym skorzystać z okazji i podziękować Maćkowi za jego kilkuletnią pracę i zaangażowanie w rozwój spółki oraz życzyć mu wielu sukcesów zarównano w życiu zawodowym jak i osobistym” – mówi prezes zarządu Joanna Kuzdak.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.