Nowym prezesem GoldenSubmarine został Grzegorz Krzemień, dotychczasowy wiceprezes agencji. Michał Grzybkowski, pełniący funkcję prezesa od 14 lutego 2008 roku, czyli od momentu fuzji dwóch agencji interaktywnych isens i Conecto i powołania GoldenSubmarine, zrezygnował z funkcji i został członkiem rady nadzorczej spółki.
Kiedy ponad dwa lata temu podjęliśmy decyzję o tym, aby połączyć, jakby na to nie patrzeć, dwie konkurujące ze sobą firmy, szczytem moich marzeń było, aby to ryzykowne połączenie udało się. Dzięki naszym pracownikom powstała prężna, profesjonalna firma, która oprócz pracy jest, przynajmniej dla mnie, także wyjątkowym miejscem. Dalszy jej rozwój chciałbym powierzyć ludziom, którzy wspólnie ze mną tworzyli GoldenSubmarine. – mówi Michał Grzybkowski.
Do zarządu agencji dołączyła dotychczasowa dyrektor zarządzająca, Marta Krysik – od tej pory będzie pełnić obowiązki wiceprezesa agencji. W ciągu półtora roku GoldenSubmarine stała się jedną z największych agencji interaktywnych w Polsce. Najbliższe 2 lata poświęcimy na prace nad tym, by została liderem. – mówi Krysik.
Członkiem zarządu odpowiedzialnym za dział realizacji agencji, pozostanie Marcin Gruca. Nowy zarząd będzie umacniał pozycję GoldenSubmarine na rynku marketingu interaktywnego, dostosowując jej potencjał do nowych zadań i realizacji potrzeb klientów.
GoldenSubmarine jest już gotowa do przejęcia pełnej odpowiedzialności za obecność marki w Internecie. Wierzymy, że nasze dotychczasowe działania skierowane na przekonanie klientów do dominującej roli Internetu w komunikacji marek i produktów, odniosą oczekiwany skutek. Stworzenie działu strategii, analiz i badań oraz rozwój technologii wideo już w tej chwili pozwala skuteczne rywalizować o budżety, które do tej pory były realizowane poza Internetem. – twierdzi Grzegorz Krzemień, nowy prezes agencji GoldenSubmarine.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.