Na całym świecie rozgrywane są potajemne turnieje piłkarskie, w których udział biorą najlepsi piłkarze świata. Scorpion K.O. – najbardziej wymagający turniej piłkarski – odbywa się z dala od zdenerwowanych trenerów i posępnych, nudnych tradycjonalistów.
Scorpion K.O. – to rozgrywki dla futbolowych elit, miejsce na eksperymenty i realizację najśmielszych marzeń.
Pomysłodawcą turnieju jest firma NIKE. Stały nadzór nad przebiegiem rozgrywek sprawuje Eric Cantona – twórca reguł turnieju:
8 drużyn – po 3 zawodników z każdej strony,
małe bramki,
rzuty karne,
… i klatka
bez remisów, dyskusji, płaczu i zgrzytania zębów.
W Polsce odbędzie się tylko jeden potajemny turniej. Dnia 11 maja 2002 (w godz. 10:00 – 19:00) w Warszawie na CYPLU CZERNIAKOWSKIM PRZY MOŚCIE ŁAZIENKOWSKIM.
O tym niezwykłym wydarzeniu – Turnieju Scorpion K.O. – informuje trwająca od końca marca kampania promocyjna, na którą składa się akcja reklamowa na billboardach i w mediach tradycyjnych oraz promocja w internecie. Na początku maja rozpocznie się także promocja przy wejściu do stacji metra Centrum, tak więc niebawem podróżujący mogą spodziewać się miłej niespodzianki.
W teaserowej części kampanii w internecie wykorzystano smsy oraz e-mailing z tajemniczym logo Skorpiona. Główny trzon kampanii online realizowany jest przy współpracy z portalem Onet.pl a jej dodatkowym wsparciem jest e-mailing HTML, informujący o turnieju organizowanym w Warszawie oraz kampania na popularnych vortalach sportowych i komunikatorze gagu-gadu.
Na stronie internetowej www.nikefootball.com, jedynej stronie piłkarskiej NIKE już od kwietnia można znaleźć informacje o tajnym turnieju piłkarskim. Pod adresem http://www.nikefootball.com/sko/poland, na specjalnie w tym celu przygotowanym serwisie, znajdują się wiadomości dotyczące turnieju organizowanego w Warszawie.
Turniejowi Scorpion K.O. – towarzyszyć będzie również kampania prasowa w pismach specjalistycznych poświęconych piłce nożnej. Jej głównym celem jest zapoznanie potencjalnego gracza w futbol z kolekcją NIKE, która przygotowana została specjalnie na Mistrzostwa Świata. Mowa tu oczywiście o:
Geo Merlin Vapor – szybszej i bardziej okrągłej piłce,
Mercurial Vapor – ultralekkich butach piłkarskich,
CoolMotion – innowacyjnym rozwiązaniu wprowadzonym do narodowych strojów zespołów piłkarskich.
Kampanie NIKE realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.
http://www.nikefootball.com/sko/poland
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.