Zmierz się ze Scorpionem!

Opublikowano: 19 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Na całym świecie rozgrywane są potajemne turnieje piłkarskie, w których udział biorą najlepsi piłkarze świata. Scorpion K.O. – najbardziej wymagający turniej piłkarski – odbywa się z dala od zdenerwowanych trenerów i posępnych, nudnych tradycjonalistów.
Scorpion K.O. – to rozgrywki dla futbolowych elit, miejsce na eksperymenty i realizację najśmielszych marzeń.

Pomysłodawcą turnieju jest firma NIKE. Stały nadzór nad przebiegiem rozgrywek sprawuje Eric Cantona – twórca reguł turnieju:
8 drużyn – po 3 zawodników z każdej strony,
małe bramki,
rzuty karne,
… i klatka
bez remisów, dyskusji, płaczu i zgrzytania zębów.

W Polsce odbędzie się tylko jeden potajemny turniej. Dnia 11 maja 2002 (w godz. 10:00 – 19:00) w Warszawie na CYPLU CZERNIAKOWSKIM PRZY MOŚCIE ŁAZIENKOWSKIM.

O tym niezwykłym wydarzeniu – Turnieju Scorpion K.O. – informuje trwająca od końca marca kampania promocyjna, na którą składa się akcja reklamowa na billboardach i w mediach tradycyjnych oraz promocja w internecie. Na początku maja rozpocznie się także promocja przy wejściu do stacji metra Centrum, tak więc niebawem podróżujący mogą spodziewać się miłej niespodzianki.

W teaserowej części kampanii w internecie wykorzystano smsy oraz e-mailing z tajemniczym logo Skorpiona. Główny trzon kampanii online realizowany jest przy współpracy z portalem Onet.pl a jej dodatkowym wsparciem jest e-mailing HTML, informujący o turnieju organizowanym w Warszawie oraz kampania na popularnych vortalach sportowych i komunikatorze gagu-gadu.

Na stronie internetowej www.nikefootball.com, jedynej stronie piłkarskiej NIKE już od kwietnia można znaleźć informacje o tajnym turnieju piłkarskim. Pod adresem http://www.nikefootball.com/sko/poland, na specjalnie w tym celu przygotowanym serwisie, znajdują się wiadomości dotyczące turnieju organizowanego w Warszawie.

Turniejowi Scorpion K.O. – towarzyszyć będzie również kampania prasowa w pismach specjalistycznych poświęconych piłce nożnej. Jej głównym celem jest zapoznanie potencjalnego gracza w futbol z kolekcją NIKE, która przygotowana została specjalnie na Mistrzostwa Świata. Mowa tu oczywiście o:
Geo Merlin Vapor – szybszej i bardziej okrągłej piłce,
Mercurial Vapor – ultralekkich butach piłkarskich,
CoolMotion – innowacyjnym rozwiązaniu wprowadzonym do narodowych strojów zespołów piłkarskich.

Kampanie NIKE realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.

http://www.nikefootball.com/sko/poland

Sylwester KozakZmierz się ze Scorpionem!

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.