eCard S.A. w samym tylko III kwartale 2004 r. zautoryzował i rozliczył tyle transakcji ile w ciągu całego roku 2003. Obroty z tytułu autoryzowanych i rozliczonych transakcji internetowych wyniosły ponad 52 miliony i były niemal pięciokrotnie wyższe, niż w analogicznym okresie w 2003 roku. W tym czasie eCard rozliczył 124 362 transakcji, oznacza to wzrost o 259 % w porównaniu do III kwartału 2003 r. Średnia wartość transakcji wzrosła niemal dwukrotnie w III kwartale 2004 roku wyniosła 420 zł.
”Z roku na rok odnotowujemy tendencje wzrostową liczby osób korzystających z płatności przez Internet oraz tendencje wzrostową liczby właścicieli sklepów, którzy taką usługę chcą oferować swoim klientom’ mówi Katarzyna Dłużewska z eCard S.A.
Od początku 2004 roku eCard zautoryzował i rozliczył ponad 340 tys. transakcji na łączną kwotę przekraczającą 145 milionów złotych. Na koniec września eCard miał 427 umów podpisanych, z czego wdrożonych zostało 418 Akceptantów. Dla porównania w styczniu bieżącego roku było to odpowiednio 371 podpisanych umów i wdrożonych Akceptantów.
Średnio od 23% do 25% Internautów robiących zakupy korzysta z karty płatniczej on-line, na tej podstawie, można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w pierwszych trzech kwartałach 2004 roku, nie uwzględniając platform aukcyjnych wynosi 0,65 – 0,70 mld złotych
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.