Znaj.pl ma być „zupełnie innym” geolokalizacyjnym portalem społecznościowym. Spotkać w nim można nie tylko aktualnych znajomych, ale także ludzi z przeszłości i przyszłości użytkownika. Jak działa serwis?
Główną cechą odróżniającą Znaj.pl spośród konkurencji ma być opcja meldowania się w danym miejscu nie tylko w teraźniejszości, ale też w przyszłości i przeszłości. Dawać ma to możliwość sprawdzenia, kogo można spotkać w danej lokalizacji o określonej porze oraz „przeniesienia się” w przeszłość – odświeżenia kontaktów osobami np. ze wspólnej imprezy czy kolonii.
Znaj.pl wykracza poza standardowe mechanizmy oznaczania się w różnych miejscach. Nasz portal daje możliwość odnalezienia dawnych znajomych i poznania przyszłych. Ale także może być wykorzystany w innych, niż towarzyskie celach np. jako hub społeczności nowego bloku mieszkalnego. Myślę, że może być przydatny dla różnego typu mniejszych i większych społeczności w których użytkownicy chcą wymieniać się informacjami na tematy im bliskie, jak np. bezpieczeństwo w okolicy, wydarzenia i ważne wiadomości poparte zdjęciami – powiedział Adam Kogut pomysłodawca serwisu.
Znaj.pl oferuje również podstawowe funkcje portali społecznościowych, jak galeria, tworzenie sieci kontaktów czy osobistych profili. Każdy użytkownik może zadecydować na ile on i jego lokalizacje będą widoczne dla innych.
Znaj.pl to portal, który powstał w 2013 roku. Jego założycielami jest firma Remean. Pomysłodawcą projektu jest Adam Kogut, który zajmuje się także zajmuje się rozwojem operacyjnym i funkcjonalnym serwisu. Za strategię marketingową i rozwój serwisu odpowiada Michał Dziurkowski. Kwestie rozwoju programistycznego i administracja serwisem to domena Artura Maciąga.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.