W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych e-Commerce Polska awards 2015. Wręczono 14 nagród głównych oraz dwie nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.
W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:
Design roku
- Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl
Innowacja roku
- Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl
Pomysł promocyjny roku
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com
Mobilny design roku
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
- Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com
- W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:
Przełamanie nieufności
- Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl
Strona roku
- Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl
m-Commerce
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl
Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
- W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:
- Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl
Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe — mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce — doświadczenia i oczekiwania.
Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.
Sponsorami konkursu e-Commerce Polska awards 2015 byli Emarsys, Orba, Poczta Polska, Przelewy24, Visa Europe, Wydawajdobrze.com. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!