Właśnie zakończył się III etap konkursu „e-Commerce Polska awards 2013”, a tym samym pierwszych obrad Jury. W każdej kategorii wyłoniono maksymalnie trzech nominowanych uczestników do nagrody głównej. 3 października 2013 odbędzie się spotkanie Jury przy okrągłym stole, podczas którego sędziowie wybiorą zwycięzców.
Wśród Jurorów znaleźli się eksperci branży e-Commerce – przedstawiciele platform e-commerce, płatności on-line, treści cyfrowych, usługodawców i dostawców rozwiązań IT, a także logistyki i dystrybucji. Każdy z sędziów otrzymał uprawnienia dostępu do aplikacji, za pomocą której mógł głosować. Organizator drogą losowania przydzielił każdemu z członków Jury liczbę uczestników, których będzie oceniać według ściśle określonych zasad. Wśród kryteriów oceny dla kategorii brandingowej znalazły się kreacja, pomysł i wykonanie. W przypadku kategorii sprzedażowej przy ocenie brane pod uwagę były – zgodność regulaminu e-sklepu z obowiązującymi przepisami, przejrzystość strony pod kątem zakupowym, dostępność produktu czy łatwość dokonania zakupu. Każda kategoria była oceniana oddzielnie według pięciostopniowej skali. Następnie zliczono punkty i w każdej kategorii wybrano trzech najwyżej ocenionych kandydatów.
Jesteśmy zaskoczeni tak wyrównanym poziomem uczestników, wpłynęło ponad 100 zgłoszeń do konkursu i wielu sędziów deklarowało, że naprawdę trudno było wybrać tych najlepszych. Dla nas to w gruncie rzeczy bardzo dobry sygnał – oznacza to, że polski e-commerce jest coraz bardziej profesjonalny, a prowadzenie biznesu online ma już swoje standardy – powiedziała Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska
Nad prawidłowym przebiegiem prac Jury czuwał Audytor konkursu, Radca Prawny Włodzimierz Głowacki z Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Kancelaria Prawnicza.
Poniżej prezentujemy nominowanych w kolejności alfabetycznej.
W kategorii BRANDINGOWEJ wyłoniono nominacje w czterech podkategoriach: Odkrycie roku, Sukces roku, Innowacja roku, Kampania roku.
Odkrycie roku, czyli nagroda dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku będzie przyznana zwycięzcy z grupy „mały e-sklep”. Nie wyłoniono uczestników nominowanych w grupie „średni/ duży e-sklep”
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- empiktravel.pl
- hurtowniasportowa.net
- MAJESSO.pl
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”
- Kwiatowy Ogród
Sukces roku to nagroda za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie w dziedzinie e-commerce, związane z działalnością e-sklepu, które wywarło największy wpływ na rynek e-commerce. Zwycięzcy zostaną wyłonieni zarówno w grupie małych e-sklepów, jak i średnich/ dużych e-sklepów.
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- DeeZee.pl
- Denley.pl
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:
- empik.com
- Leroy Merlin
- Mostrami.pl
- SuperKoszyk.pl
- ZłoteWyprzedaże.pl
Innowacja roku, to nagroda za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zastosowane w e-sklepie. Nominowano uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/ duży e-sklep”
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- DeeZee.pl
- recman24.com
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:
- empik.com
- Ibuk.pl
- Leroy Merlin
- Sarenza.pl
- ZłoteWyprzedaże.pl
Kampania roku, nagroda za najlepszą kampanię promocyjną e-sklepu będzie przyznana w grupie „małych e-sklepów”, jak i „średnich/ dużych e-sklepów.
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”
- Sklep Kaligraf
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”
- ANSWEAR.com
W Kategorii SPRZEDAŻOWEJ nominacje przyznano w trzech podkategoriach: Strona roku, Strona przyjazna klientowi oraz Przełamanie nieufności.
Strona roku, nagroda za najbardziej przejrzystą, funkcjonalną i estetyczną prezentację produktów na stronie e-sklepu zostanie przyznana nominowanym z grupy „mały e-sklep” oraz grupy średni/ duży e-sklep”
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- Art. Is good
- Balladine
- coś słodkiego
- Lampy i światło
- Sklep Converse
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:
- ANSWEAR.com
- Empik.com
- meblepumo
- Sarenza.pl
- TUSZMARKT.PL
Strona przyjazna klientowi, nagroda za najlepiej skonstruowaną stronę pozwalającą na intuicyjne poruszanie się po stronie e-sklepu, zwłaszcza dla osób bez doświadczenia w zakupach w sieci. Nominowano uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/duży e-sklep”
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- Balladine
- Bazylia.pl
- DeeZee.pl
- empiktravel.pl
- Lampy i światło
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:
- Choc&Play
- Cyfrowe.pl
- FLY.pl
- Oponeo.pl
- ZłoteWyprzedaże.pl
Przełamanie nieufności, to nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu – jak e-sklep radzi sobie z tą barierą. Nominowano uczestników w obu grupach e-sklepów.
Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:
- Balladine
- Empiktravel.pl
- WiFi Partner
Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:
- 8a.pl
- ANSWEAR.com
- empikfoto.pl
- Felgi.pl
- ZłoteWyprzedaże.pl
Sponsorami konkursu są Transferuj.pl, Przelewy24 oraz firma Hybris. Gala wręczenia nagród odbędzie się 14 listopada 2013 w Teatrze Capitol w Warszawie o godzinie 19.00
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.