Firma Olympus Polska we współpracy z firmą epartner.pl w dniach 20 marca – 24 czerwca organizuje konkurs fotograficzny MAKRO Olympus.
Nie jest to jednak zwykły konkurs. Rozwój rynku aparatów cyfrowych, a jednocześnie dużą ilość funkcji sprawiają, że użytkownik często nie ma odwagi robić zdjęcia, które wykorzystują wszystkie funkcje aparatu. Przykładem takiej funkcji jest opcja MAKRO w którą wyposażone są praktycznie wszystkie dostępne aparaty cyfrowe. Od kilku lat większość modeli aparatów produkowana przez OLYMPUS jest wyposażana również w dodatkową funkcję SUPER MAKRO. Daje to możliwość wykonania zdjęcie z odległości nawet 1cm. Każdy kto zaczyna przygodę z fotografią cyfrową na początku przeżywa fascynację aparatem po to aby z czasem nabrać pewnej specjalizacji.
Celem konkursu MAKRO Olympus jest przekonanie użytkowników, że makrofotografią może zajmować się każdy kto posiada nawet podstawowy aparat cyfrowy.
Konkurs posiada 3 podstawowe kategorie w których można wysyłać zgłoszenia: 1. Abstrakcyjna, 2. Wymagająca, 3. Dostępna. Kategoria 1 i 2 posiada do wybory tematy obowiązkowe natomiast w kategorii Dostępnej można zgłaszać zdjęcia dowolne.
Organizatorzy na nagrody dla uczestników przeznaczyli bardzo dużą ilość sprzętu fotograficznego. Wśród wielu modeli aparatów są min. aparaty profesjonalne E-system, E-500, SP-500 i inne. Łączna ilość nagród to ponad 260 szt.
Dodatkowo w ramach konkursu głównego Organizatorzy uruchomili ’MAKRO zgadywankę’. Uczestnikom zadane jest 40 pytań w których podane są detale zdjęć ogólnie znanych przedmiotów, ale poprzez bliskość kadrowania nie są do rozpoznanie od razu. W systemie gromadzone są odpowiedzi, a publikacja wyników odbędzie się razem z publikacją wyników konkurs głównego. Dla pierwszych 200 osób, które zdobyły największa liczbę punktów za darmo zostaną przekazane karty pamięci xD 256MB i CF 256MB.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.