Z inicjatywy banku Citi Handlowy powstał Portal Edukacyjny www.ZrozumFinanse.pl. Realizację technologiczną portalu Citi Handlowy powierzył agencji Infinity Group.
Portal ZrozumFinanse.pl jest projektem realizowanym w ramach społecznej odpowiedzialności Citi Handlowy w zakresie edukacji ekonomicznej i zaangażowania w rozwój lokalnych społeczności oraz stanowi odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu zarządzania finansami osobistymi.
Wszystko o finansach osobistych
Rozsądne zarządzanie domowymi finansami jest podstawą wzrostu naszych oszczędności i podwyższania naszej stopy życiowej. Aby efektywnie gospodarować pieniędzmi potrzebna jest znajomość zasad funkcjonowania świata finansów. Niestety, chcąc pogłębić swoją wiedzę na ten temat, często stajemy wobec bariery niezrozumiałej terminologii i trudności uzyskania wiarygodnej, praktycznej porady.
Portal Edukacyjny Citi Handlowy jest odpowiedzią na tę potrzebę. Jest on skierowany głównie do ludzi młodych – studentów, young professional, ale również do każdego, kto chce w przystępny sposób dowiedzieć się więcej na temat zarządzania własnymi finansami.
Portal ZrozumFinanse.pl reprezentuje niekonwencjonalne, przyjazne podejście do tematyki finansów, również w warstwie wizualnej. Z myślą o różnych grupach odbiorców w Portalu dostępne są trzy podstawowe profile użytkowników tj. singiel (samotna kobieta lub samotny mężczyzna), para (ludzie posiadający wspólny budżet domowy), rodzina (posiadają pewne doświadczenie życiowe, dzieci). Dodatkowo treść podzielona jest na uzupełniające się grupy tematyczne. W efekcie nawigacja serwisu pozwala na łatwe docieranie do najbardziej interesujących użytkownika, profilowanych informacji.
W realizacji menu głównego zastosowano technologię 3D połączoną z animacją flash, uzyskując efekt głębi i dynamiki. Animowane elementy, obok efektownego wyglądu, pozwalają na intuicyjne odnalezienie pożądanych treści.
Multimedialny świat finansów
Oprócz tekstów, najważniejsze zagadnienia ze świata finansów, prezentowane są również jako krótkie filmy oraz prezentacje multimedialne. Ich bohater – Pan Oszczędny – staje wobec różnych życiowych sytuacji związanych z zarządzaniem jego osobistymi finansami. W ten sposób, na konkretnych przykładach, prezentowane są mechanizmy mądrego zarządzania budżetem domowym. Prezentacje przedstawiające postać Pana Oszczędnego przygotowane zostały w warstwie graficznej przez rysowników z zespołu Infinity Group. Pozostałe prezentacje pochodzą z akcji Światowy Dzień Oszczędzania.
Wirtualne finanse
Najnowszym elementem Portalu jest strategiczna gra edukacyjna „Finanse bez tajemnic”, w której Infinity Group na podstawie założeń otrzymanych z Citi Handlowy zrealizowała całą warstwę graficzną, a także technologiczną.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.