Zumi.pl, lokalizator internetowy oraz wyszukiwarka firm i usług, wprowadza nową formę reklamy. Zumiwideo rozszerza dotychczasowe formy prezentacji firm.
Zumiwideo jest częścią wizytówek firm obecnych w serwisie Zumi.pl, dzięki nim przed-siębiorstwa mogą w szczególnie atrakcyjny i wiarygodny sposób przedstawiać swoją ofertę użytkownikom poszukującym na Zumi produktów i usług.
Wideowizytówka oprócz danych kontaktowych zawiera unikalną multimedialną prezentację firmy w postaci spotu reklamowego. Spoty przygotowywane są przez profesjonalne ekipy filmowe.
Unikatowy charakter i rozbudowana funkcjonalność Zumiwideo wpływa na zwiększenie skuteczności i daje reklamodawcom dotarcie do nowych grup klientów.
Nowa forma reklamowa stanowi doskonałe uzupełnienie istniejących produktów będąc równocześnie inspirującym pretekstem do zapoznania się z ofertą firmy. Co istotne, przygotowane do tej pory filmy są tak dobrej jakości, że istotnie wzbogacają serwis od strony kontentowej – mówi Mateusz Boczar, dyrektor produktu Zumi.pl
Wprowadzenie formy Zumiwideo wsparte zostało kampanią w TVN, TVN24 i na portalu Onet.pl. Kampania potrwa od 6 do 21 listopada.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.