Firma ORBA, specjalizująca się we wdrożeniach eCommerce na platformie Magento, została oficjalnym partnerem PayU. Przedstawiciele obu firm zapowiadają na najbliższe lata strategiczną współpracę przy tworzeniu narzędzi na potrzeby sklepów działających na platformie Magento oraz Magento 2.
W listopadzie ubiegłego roku na rynku pojawiła się dużo bardziej zaawansowana technologicznie nowa wersja – Magento 2. Stworzony przez ORBA moduł integrujący płatności elektroniczne PayU na potrzeby nowej wersji platformy Magento, okazało się bardzo wyczekiwanym ułatwieniem dla e-sklepów. Moduł ORBA | PayU Magento 2 jest jednym z pierwszych opublikowanych dodatków tego typu i stanowi oficjalne rozwiązanie dedykowane dla klientów PayU.
Dodatek udostępnia szeroki wachlarz funkcji – poza standardową integracją pozwala m.in. na ponawianie nieudanych płatności czy automatyczny zwrot środków do klienta po wystawieniu faktury korygującej w sklepie.
Magento może stać się dominującą technologią w najbliższej przyszłości światowego e-commerce. Już w tej chwili ponad 13 proc. sklepów internetowych na świecie działa na silniku Magento. Cieszymy się, że nasze wdrożenia i nowe rozwiązania dla tej platformy zyskują uznanie i popularność w polskim e-handlu. Biorąc pod uwagę pozycję PayU na tym rynku, nasza współpraca ma dla nas strategiczne znaczenie – powiedział Roman Baluta, Prezes Zarządu ORBA
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.