Platform marketplace ERLI , uruchamia wygodny system nieoprocentowanych rat 5×0% dostarczany przez PayU. Nowa możliwość sfinansowania zakupów dostępna jest dla wszystkich kupujących przy zakupie produktów o wartości od 100 do 1 500 zł.
Użytkownicy kupujący na ERLI mogą w prosty sposób rozłożyć wydatki na nieoprocentowane raty dostarczane przez PayU. To rozwiązanie pomoże konsumentom podzielić należność za zakupy na 5 wygodnych rat, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
W ERLI nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym użytkownikom nowych sposobów na wygodne i proste, a przede wszystkim tanie kupowanie. Możliwość robienia tańszych zakupów przyciąga do ERLI coraz więcej konsumentów, co pokazuje rosnąca popularność naszej platformy zakupowej – miesięcznie odwiedza nas ponad 6,5 mln użytkowników internetu. Wychodząc naprzeciw potrzebom kupujących, uruchomiliśmy razem z PayU atrakcyjną ofertę ratalną, dzięki której klienci podzielą zakupy o wartości do 1 500 zł na wygodne 5 rat z RRSO 0% – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marletingu ERLI. – Uruchamiając raty z PayU chcemy także dać dodatkowe narzędzie sprzedaży naszym sprzedawcom, którzy dzięki tej dodatkowej i bardzo atrakcyjnej formie płatności mogą przyciągnąć kolejnych potencjalnych klientów i zwiększać konwersję w swoich sklepach.
Raty 5×0% zostały już uruchomione dla wszystkich ofert sprzedawców ERLI, dzięki czemu są szeroko dostępne dla kupujących na stronie erli.pl oraz w aplikacji mobilnej platformy zakupowej. Dodatkowym wsparciem będą działania marketingowe, które mają na celu promocję nowej oferty.
Od wprowadzenia na rynek naszej nowej usługi ‘Raty 5×0%’w lipcu br. zauważamy ogromne zainteresowanie konsumentów tym sposobem finansowania zakupów. Jest to oferta ratalna inna niż wszystkie, bo dostępna dla koszyków zakupowych już od wartości 100 złotych. Jest to nowa, elastyczna forma platności, która zachęca do większych i jednocześnie lepiej przemyślanych zakupów. Cieszymy się, że w nadchodzacym okresie intensywnych zakupów będą z niej mogli skorzystać kolejni klienci – użytkownicy platformy handlowej ERLI – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Develepoment, PayU GPO.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.