Ceneo.pl wprowadza za pośrednictwem PayU płatności odroczone w swoim marketplace. Już ponad 1/3 e-konsumentów korzysta z płatności odroczonych. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayU, w okresie od stycznia do lipca 2022 r., 33% kupujących online zdecydowało się na wybór takiego rozwiązania podczas zakupu produktów i usług. 23% osób skorzystało z nich w formie opcji „kup teraz, zapłać później” (z ang. buy now, pay later, BNPL), a 15% użyło płatności na raty.
Według danych z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej*, kategorią zakupową, w której badani korzystają z płatności odroczonych najczęściej jest „wyposażenie domu”, a najczęstszą wskazywaną wartością zakupu z BNPL jest kwota w przedziale 251-500 zł (50%). Co ósmy e-konsument decyduje się na zakupy z odroczoną datą płatności o wartości 501-1000 zł.
Płatności odroczone to rozwiązanie, które staje się coraz bardziej popularne wśród e-konsumentów, stąd też sklepy internetowe chętnie decydują się na ich wdrożenie. Przykładem włączenia odroczonych metod płatności w ramach platformy marketplace jest Ceneo.pl, w którym za obsługę płatności od 2009 roku odpowiada PayU.
Dostępność preferowanych przez e-konsumentów form płatności w sklepie internetowym jest niezwykle ważna i może mieć wpływ na decyzję zakupową. W PayU wspólnie z naszymi klientami dostosowujemy rozwiązania, które mają ułatwiać konsumentom transakcje zakupowe. Działamy partnersko po to, aby wspólnie przekraczać granice na rynku płatności. Cieszę się, że platforma Ceneo.pl nieustannie się rozwija i poszerza ofertę dostępnych form płatności, a my jako PayU możemy w tym pomagać – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.
Dostępność różnorodnych form płatności jest przez nas postrzegana jako jeden z kluczowych elementów naszego marketplace’u. Chcemy być atrakcyjną platformą zarówno dla kupujących, jak i sprzedających – stąd decyzja o wyjściu do naszych klientów z kolejną formą płatności – mówi Mateusz Baca, Marketplace Product Owner w Ceneo.pl.
*Raport Omnicommerce. Kupuję wygodnie 2022. Czerwiec, 2022.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.