Po dwóch miesiącach od uruchomienia, polska wersja GetResponse może pochwalić się grupą tysiąca klientów w Polsce.
„Do korzystania z usług GetResponse przekonał nas przede wszystkim szereg innowacyjnych funkcjonalności, takich jak video emaile i integracja z mediami społecznościowymi.” – mówi Łukasz Osowski, Prezes Zarządu IVO Software, jeden z Klientów GetResponse. „Spodobał nam się też przyjazny interfejs, a ostatecznie przekonał fakt, że GetResponse zaufało już 140 tysięcy użytkowników na całym świecie” – dodaje Łukasz Osowski.
„Rozwijając nasz system, zwracamy szczególną uwagę na to, żeby był on prosty w obsłudze dla przeciętnego użytkownika. Istotne są dla nas również te funkcjonalności, które poprawiają skuteczność realizowanych kampanii email marketingowych. Dobrze wiemy, że technologia to nie wszystko, dlatego naszą rozległą wiedzą ekspercką staramy się dzielić z każdym klientem, pomagając w osiąganiu jak najlepszych wyników. Bardzo nas cieszy tak szybki wzrost na rynku polskim. Z dużą satysfakcją obserwujemy jak email marketing przyczynia się do wzrostu lokalnych biznesów. „– mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse.
Do końca lata można wysyłać emaile bez opłat, zakładając darmowe konto GetResponse na stronie http://www.getresponse.pl. Na jesień firma Implix przygotowuje wyjątkowo atrakcyjną ofertę dla nowych klientów
Na świecie z produktów GetResponse korzysta ponad 150 000 przedsiębiorstw z blisko 180 krajów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.