ATM Grupa po raz 14. prezentuje swoją ofertę produktową podczas Międzynarodowych Targów Telewizyjnych w Cannes. Podczas wiosennej edycji imprezy MIPTV po raz pierwszy w portfolio producenta pojawił się serial telewizyjny „Ranczo” oraz dwie produkcje internetowe: „Klatka B” oraz „Pitu Pitu”. Targi w Cannes potrwają do 3 kwietnia 2009 roku.
W 2009 roku podczas targów MIPTV ATM Grupa kontynuuje sprzedaż swoich najpopularniejszych formatów. Wśród nich znajdują się znane seriale, takie jak: „Pierwsza Miłość” (First Love), „Świat według Kiepskich” (The Kiepski`s World), „Ekipa” (Prime Minister) czy „Tango z aniołem” (Tango with an Angel). Nie zabrakło także propozycji z gatunku reality-show („Dwa światy”, „Gladiatorzy”, „Amazonki”) oraz teleturniejów, w tym między innymi „Gry w ciemno” (Clueless) czy „Awantury o kasę” (Cash Battle). W ofercie znalazł się także serial animowany „Saloon gier” (MP`s Saloon), a także program „Przebojowe dzieci” (Kids on stage).
„Naszą propozycją na targach są zarówno znane już produkcje, które od lat cieszą się sporym zainteresowaniem zagranicznych kontrahentów, jak i nowości. W tym roku w Cannes prezentujemy „Ranczo” – bijący rekordy oglądalności serial emitowany na TVP1 oraz „Klatka B” i „Pitu Pitu” produkowane przez spółkę zależną ATM Grupy i Agory – A2 Multimedia. Obecność w porfolio produkcji internetowych dowodzi, że stawiamy na nowoczesność i dostosowujemy naszą ofertę do najnowszych światowych trendów panujących w branży medialnej. Dostrzegamy w nich niezwykły potencjał ze względu na dynamiczny rozwój rynku produkcji internetowych oraz telewizji mobilnej” – mówi Tomasz Kurzewski, prezes zarządu ATM Grupy.
ATM Grupa jest jedynym polskim producentem telewizyjnym, który regularnie od 2002 roku bierze udział w targach w Cannes i sprzedaje własne formaty za granicą. W ramach transakcji międzynarodowych w czerwcu 2008 roku ATM Grupa sprzedała licencję na reality show „Goli i Bosi”, czyli „Min El Zero” libańskiemu producentowi telewizyjnemu IMAGIC na potrzeby arabskiej telewizji Abu Dhabi.
W Polsce spółka realizuje kolejne programy dla niemal wszystkich nadawców telewizyjnych w kraju. Dla Telewizji Polsat produkowany jest m.in.: serial „Pierwsza miłość” czy program „Moment prawdy” oparty na amerykańskim formacie „The Moment of truth”. Z kolei dla TVP2 oprócz znanych produkcji, takich jak: „Fort Boyard” czy „Złotopolscy”, ATM zakupił licencje na serial „Un paso adelante”, czyli „Tancerze”, który wejdzie do emisji w kwietniu tego roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.