30 tysięcy internautów i ponad 2 tysiące firm wymienia walutę za pośrednictwem Walutomatu, w ciągu dwóch lat, za jego pośrednictwem dokonano wymiany walut o wartości miliarda złotych.
Działanie Walutomat.pl polega na wymianie walut bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, są to najczęściej kredytobiorcy, podróżujących za granicę, emigranci zarabiający w obcych walutach oraz firmy z branży eksportowo-importowej.
– Wymiana dużych kwot przez Walutomat to nierzadko kilkanaście tysięcy złotych oszczędności na jednej transakcji, dlatego duże zainteresowanie naszym serwisem wśród firm nie powinno dziwić – komentuje Adrian Łaźniewski, rzecznik prasowy serwisu Walutomat.pl.
Internauci korzystający z platformy najczęściej wymieniali euro na złotówki, jednak w ostatnim roku dwukrotnie wzrosła liczba transakcji wymiany złotówek na franki szwajcarskie.
Działanie serwisu oparte jest wyłącznie na przelewach bankowych, aby skorzystać z Walutomatu trzeba posiadać 2 rachunki bankowe – walutowy i w złotówkach. Serwis posiada swoje rachunki w bankach, w których wpłaty i wypłaty są bezpłatne, są to: PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, BRE Bank, a także, od 20 lipca w Banku Millennium.
Aby mogło dojść do wymiany użytkownicy muszą wcześniej zabezpieczyć odpowiednie środki finansowe na koncie operatora serwisu, nie ma więc możliwości, aby któraś ze stron nie wywiązała się z umowy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.