W tym roku mija 10 rocznica powstania serwisu Domeny.pl. Z okazji urodzin, firma przygotowała kilka akcji promocyjnych.
– 10 lat temu rejestracja domen była wielkim wyzwaniem. Mało kto wiedział co to jest, że już nie wspomnę o astronomicznych cenach – 400-500 zł. Serwery wirtualne miały wtedy 10 MB pojemności – wspomina Arkadiusz Szczurowski, Prezes Zarządu Domeny.pl. – Dzisiaj rejestrowanie domen to proces niemal błyskawiczny, wtedy trwał nawet tydzień – dodaje.
W 2005 r. serwis Domeny.pl został pierwszym w Polsce akredytowanym rejestratorem domen Unii Europejskiej (.EU). Jest także członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Oprócz obsługi domen i serwerów, firma oferuje dziś kilka dodatkowych usług związanych m.in. z bezpieczeństwem w Internecie (Certyfikaty SSL), monitoringiem serwerów, e-reklamą (mailing) oraz e-prawem (odzyskiwanie domen).
– W 1997 r. było w Polsce może kilkanaście firm stricte hostingowych. Dzisiaj jest ich około 200, ale liczy się na rynku tak naprawdę dwadzieścia – tłumaczy Marcin Majerek, rzecznik prasowy Domeny.pl.
Z okazji 10-tych urodzin, Domeny.pl przygotowała kilka akcji promocyjnych, do których zaprosiła uznane firmy – Action, G Data i Delta Travel. – Oprócz promocji cenowych na domeny i serwery, proponujemy także naszym klientom wycieczkę do słonecznej Hiszpanii – mówi Marcin Majerek.
www.domeny.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.