Onet.pl proponuje zupełnie nową, rewolucyjną formułę pierwszego w Polsce multimedium i intensyfikuje swoje działania związane z 10 rocznicą powstania. Od jutra – 1 czerwca 2006 roku portal rozpoczyna szeroko zakrojoną, kampanię autopromocyjną pod hasłem „Onet.pl – pierwsze multimedium_dzięki Wam :-)”.
Łukasz Wejchert, prezes Zarządu Grupy Onet.pl SA: od dekady angażujemy się w pracę nad stałym pogłębianiem oferty programowej, produktowej i reklamowej reprezentując świat nowych multimediów cyfrowych. Teraz zapraszamy użytkowników do zupełnie nowej rzeczywistości treści multimedialnych i serwisów interaktywnych najnowszej generacji. Dzięki zacieśnianiu współpracy z telewizją TVN będziemy mogli wykorzystać ogromny potencjał cyfrowych mediów poddanych konwergencji w stopniu dotąd niespotykanym.
Piotr Welc, dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Onet.pl: oferujemy wszystko, co najlepsze w internecie w sferze contentu, rozrywki, zaspokajania potrzeb naszych klientów, partnerów handlowych i marketingowych. Zapewniamy najwyższe standardy jakości i poziom świadczonych usług. Wychodzimy do świata realnego, nie tylko z własnym contentem, ale i wspierając wiele inicjatyw z kręgu szeroko rozumianej sztuki i kultury oraz obszaru pro publico bono. Rozpoczynamy kolejną kampanię autopromocyjną, podkreślającą naszą multimedialność. Hasło „10 lat Onet.pl – pierwsze multimedium_dzięki Wam:-)” jest nie tylko promocją marki, naszej tożsamości i filozofii – to również, a może i przede wszystkim forma podziękowania skierowanego do użytkowników, fanów, internautów , klientów – po prostu za to, że są z nami juz od dziesięciu lat
Od początku roku 2006 Onet.pl podkreśla swoją multimedialność i interaktywność m.in. serwisami przygotowanymi z myślą o społecznościach internetowych. Sukcesy Blog Awards (ponad milion założonych blogów) i Onet Teledyski (czołowy serwis tego typu, cieszący się duża popularnością i udostepniajacy najwiekszą liczbę klipów) jak i trwający własnie konkurs zorganizowany z myślą o wszystkich amatorskich twórcach muzyki rozrywkowej, którzy poddają swoją twórczość ocenie internatów – konsekwentnie realizują strategię promocji pierwszego polskiego multimedium.
Reklamy 10 lat Onet.pl pojawiać się będą w czerwcu i w lipcu w prasie:
– marketingowej (Brief, Press, Media i Marketing Polska);
– tygodnikach opinii (Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój);
– prasie komputerowej (Chip, Komputer Świat, Komputer Świat Gry, Magazyn Internet);
– miesięcznikach (Forbes, Machina, Żyjmy dłużej, Shape, Joy, Teraz Rock, National Geographic, Dlaczego, Boutique, Oliwia, Film, Glamour, Cosmopolitan);
W najbardziej eksponowanych miejscach dziewięciu największych polskich miast zawisną nasze megaboardy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.