10 lat Onet.pl

Onet.pl proponuje zupełnie nową, rewolucyjną formułę pierwszego w Polsce multimedium i intensyfikuje swoje działania związane z 10 rocznicą powstania. Od jutra – 1 czerwca 2006 roku portal rozpoczyna szeroko zakrojoną, kampanię autopromocyjną pod hasłem „Onet.pl – pierwsze multimedium_dzięki Wam :-)”.
Łukasz Wejchert, prezes Zarządu Grupy Onet.pl SA: od dekady angażujemy się w pracę nad stałym pogłębianiem oferty programowej, produktowej i reklamowej reprezentując świat nowych multimediów cyfrowych. Teraz zapraszamy użytkowników do zupełnie nowej rzeczywistości treści multimedialnych i serwisów interaktywnych najnowszej generacji. Dzięki zacieśnianiu współpracy  z telewizją TVN będziemy mogli wykorzystać ogromny potencjał cyfrowych mediów poddanych konwergencji w stopniu dotąd niespotykanym.

Piotr Welc, dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Onet.pl:  oferujemy wszystko, co najlepsze w internecie w sferze contentu, rozrywki, zaspokajania potrzeb naszych klientów, partnerów handlowych i marketingowych. Zapewniamy najwyższe standardy jakości i poziom świadczonych usług.  Wychodzimy do świata realnego, nie tylko z własnym contentem, ale i wspierając wiele  inicjatyw z kręgu szeroko rozumianej sztuki i kultury oraz obszaru pro publico bono. Rozpoczynamy kolejną kampanię autopromocyjną, podkreślającą naszą multimedialność. Hasło „10 lat Onet.pl – pierwsze multimedium_dzięki Wam:-)”  jest nie tylko promocją marki, naszej tożsamości i filozofii – to również, a może i przede wszystkim forma podziękowania skierowanego do użytkowników, fanów, internautów , klientów – po prostu za to, że są z nami juz od dziesięciu lat

Od początku roku 2006 Onet.pl podkreśla swoją multimedialność i interaktywność m.in. serwisami przygotowanymi z myślą o społecznościach internetowych. Sukcesy Blog Awards (ponad milion założonych blogów) i Onet Teledyski (czołowy serwis tego typu, cieszący się duża popularnością i udostepniajacy najwiekszą liczbę klipów) jak i trwający własnie konkurs zorganizowany z myślą o wszystkich amatorskich twórcach muzyki rozrywkowej, którzy poddają swoją twórczość ocenie internatów – konsekwentnie realizują strategię promocji pierwszego polskiego multimedium.

Reklamy 10 lat Onet.pl pojawiać się będą w czerwcu i w lipcu w prasie:

–    marketingowej (Brief, Press, Media i Marketing Polska);
–    tygodnikach opinii (Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój);
–    prasie komputerowej (Chip, Komputer Świat, Komputer Świat Gry, Magazyn Internet);
–    miesięcznikach (Forbes, Machina, Żyjmy dłużej, Shape, Joy, Teraz Rock, National Geographic, Dlaczego, Boutique, Oliwia, Film, Glamour, Cosmopolitan);

W najbardziej eksponowanych miejscach dziewięciu największych polskich miast zawisną nasze megaboardy.

www.onet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top