100 000 aukcji to kolejny sukces dynamicznie rozwijającego się serwisu aukcyjnego Świstak.
Stabilny wzrost liczby aukcji to efekt konsekwentnej strategii budowania serwisu maksymalnie przyjaznego dla użytkowników. Taka polityka sprawia, iż nawet w sezonie wakacyjnym serwis rozwija się w zamierzonym tempie. Wpływ na to ma także formuła serwisu, która jest na tyle elastyczna, że pozwala bardzo szybko reagować na sugestie użytkowników.
– Cieszymy się, ze dotrzymujemy kroku konkurencji, za którą stoi globalna marka i nieograniczony budżet – komentuje Rafał Agnieszczak, współtwórca Świstaka. 100 000 tys. aukcji to wynik ponad 2 razy lepszy niż następnego w kolejności serwisu.
Tempo rozwoju jest w dużej mierze zasługą bezpieczeństwa, jakie Świstak zapewnia swoim użytkownikom. Wśród przesyłanych do serwisu sugestii i zmian kwestia skutecznej polityki ochrony kupujących jest jedną z najważniejszych. Z tego też powodu Świstak już od dawna stosuje zróżnicowane metody weryfikacji: od indywidualnej akceptacji każdego nowego konta począwszy, a na kodach wysyłanych drogą pocztową skończywszy.
Świstak działa na rynku od prawie 2 lat i konsekwentnie utrzymuje pozycję numer 2 na rynku. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest prawie 150tys. aktywnych użytkowników. W ostatnim miesiącu serwis zanotował rekordową liczbę 665 332 unikalnych użytkowników (badanie Stat.pl, sierpień 2005). Do końca roku serwis zakłada przekroczenie poziomu 1 miliona odwiedzających.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.