100 000 aukcji na Świstaku

Opublikowano: 9 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

100 000 aukcji to kolejny sukces dynamicznie rozwijającego się serwisu aukcyjnego Świstak.

Stabilny wzrost liczby aukcji to efekt konsekwentnej strategii budowania serwisu maksymalnie przyjaznego dla użytkowników. Taka polityka sprawia, iż nawet w sezonie wakacyjnym serwis rozwija się w zamierzonym tempie. Wpływ na to ma także formuła serwisu, która jest na tyle elastyczna, że pozwala bardzo szybko reagować na sugestie użytkowników.

– Cieszymy się, ze dotrzymujemy kroku konkurencji, za którą stoi globalna marka i nieograniczony budżet – komentuje Rafał Agnieszczak, współtwórca Świstaka. 100 000 tys. aukcji to wynik ponad 2 razy lepszy niż następnego w kolejności serwisu.

Tempo rozwoju jest w dużej mierze zasługą bezpieczeństwa, jakie Świstak zapewnia swoim użytkownikom. Wśród przesyłanych do serwisu sugestii i zmian kwestia skutecznej polityki ochrony kupujących jest jedną z najważniejszych. Z tego też powodu Świstak już od dawna stosuje zróżnicowane metody weryfikacji: od indywidualnej akceptacji każdego nowego konta począwszy, a na kodach wysyłanych drogą pocztową skończywszy.

Świstak działa na rynku od prawie 2 lat i konsekwentnie utrzymuje pozycję numer 2 na rynku. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest prawie 150tys. aktywnych użytkowników. W ostatnim miesiącu serwis zanotował rekordową liczbę 665 332 unikalnych użytkowników (badanie Stat.pl, sierpień 2005). Do końca roku serwis zakłada przekroczenie poziomu 1 miliona odwiedzających.

http://www.swistak.pl

Sylwester Kozak100 000 aukcji na Świstaku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.