Serwis społecznie rekomendujący dobre strony – Elefanta.pl – w trzecim miesiącu od startu odwiedziło ponad 100 tysięcy internautów.
„To naprawdę budująca informacja i zdecydowanie przekraczająca nasze początkowe założenia i plany – komentuje Piotr Krawiec, szef projektu Elefanta.pl. Rzadko bowiem zdarza się, aby start up, reprezentujący nowy typ serwisów na polskim rynku, przy bardzo mocno limitowanych budżetach reklamowych, osiągał ten poziom zainteresowania. To tylko utwierdza nas – założycieli – w przekonaniu, że realizujemy właściwą strategię” – dodaje Krawiec.
Elefanta.pl służy do gromadzenia, wymiany ulubionych stron internetowych oraz do odkrywania nowych, dobrych jakościowo – rekomendowanych przez społeczność serwisu w oparciu o indywidualne zainteresowania każdego internauty. A wszystko to w prosty i komfortowy sposób, dzięki bezpiecznemu toolbarowi Elefanty – paskowi z przyciskami serwisu – instalowanemu w przeglądarkach internetowych (aktualnie w 2 najpopularniejszych: Internet Explorer i FireFox). Dzięki toolbarowi korzystanie z Elefanty nie wymaga bycia na serwisie.
Rosnąca popularność Elefanty, zachęca zewnętrzne serwisy do promowania swoich treści i ich marki wśród społeczności witryny. Dotychczas pasek „Dodaj do Elefanty” został podłączony do kilkunastu serwisów, z których największe to: media2.pl, e-biznes.pl, a w ciągu najbliższych dni zostanie dodany do grupy Mediarun.pl.
www.elefanta.pl
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.