Serwis społecznie rekomendujący dobre strony – Elefanta.pl – w trzecim miesiącu od startu odwiedziło ponad 100 tysięcy internautów.
„To naprawdę budująca informacja i zdecydowanie przekraczająca nasze początkowe założenia i plany – komentuje Piotr Krawiec, szef projektu Elefanta.pl. Rzadko bowiem zdarza się, aby start up, reprezentujący nowy typ serwisów na polskim rynku, przy bardzo mocno limitowanych budżetach reklamowych, osiągał ten poziom zainteresowania. To tylko utwierdza nas – założycieli – w przekonaniu, że realizujemy właściwą strategię” – dodaje Krawiec.
Elefanta.pl służy do gromadzenia, wymiany ulubionych stron internetowych oraz do odkrywania nowych, dobrych jakościowo – rekomendowanych przez społeczność serwisu w oparciu o indywidualne zainteresowania każdego internauty. A wszystko to w prosty i komfortowy sposób, dzięki bezpiecznemu toolbarowi Elefanty – paskowi z przyciskami serwisu – instalowanemu w przeglądarkach internetowych (aktualnie w 2 najpopularniejszych: Internet Explorer i FireFox). Dzięki toolbarowi korzystanie z Elefanty nie wymaga bycia na serwisie.
Rosnąca popularność Elefanty, zachęca zewnętrzne serwisy do promowania swoich treści i ich marki wśród społeczności witryny. Dotychczas pasek „Dodaj do Elefanty” został podłączony do kilkunastu serwisów, z których największe to: media2.pl, e-biznes.pl, a w ciągu najbliższych dni zostanie dodany do grupy Mediarun.pl.
www.elefanta.pl
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.