1000 autokomisów w serwisie Gratka.pl

Opublikowano: 17 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Z serwisem Gratka.pl współpracuje już ponad 1 000 autokomisów, sprzedających za pośrednictwem Gratka.pl ponad 50 000 pojazdów. Tysięczny komis pojawił się 12 bm. Jest to największa tego typu oferta w polskim Internecie.

‚Od pięciu lat konsekwentnie pracujemy nad coraz lepszą obsługą komisów samochodowych – co jak widać, jest docenianie przez naszych klientów. Zdecydowało się na współpracę z nami ponad 1000 partnerów motoryzacyjnych, parokrotnie więcej aniżeli z naszą konkurencją. Jest to na pewno dowód bardzo wysokiej skuteczności sprzedaży aut za pośrednictwem Gratki. Analogiczna usługa świadczona jest także dla biur nieruchomości, których jest już ponad 750’ – informuje Artur Cichoń, Wiceprezes zarządu Gratka Sp. z o.o.

Na serwisie Gratka.pl dostępnych jest ponad 500 tysięcy ogłoszeń, w tym około 120 tysięcy ogłoszeń motoryzacyjnych. Są to ogłoszenia od Internautów, z auto-komisów, z kilkunastu gazet regionalnych oraz motoryzacyjnych tygodników ogłoszeniowych. Połączenie gazet i Internetu tworzy unikalną ofertę docenianą przez szukających auta, mieszkania lub pracy. Ogłoszenia dostępne na Gratce są przeglądane przez około 900 00 unikalnych użytkowników miesięcznie.

Serwis Gratka.pl w ubiegłym tygodniu zyskał nową szatę graficzną. Zmiany graficzne mają ułatwić poruszanie się po serwisie, strony są lżejsze, serwis jest czytelniejszy i przyjemniejszy w obsłudze. Jednocześnie z nową szatą graficzną został uruchomiony nowy serwis ogłoszeniowy pod nazwą Alegratka.pl, do którego przeszły ogłoszenia z Gratka.pl poza czterema kategoriami: Motoryzacja, Nieruchomości, Praca i Turystyka.

http://www.gratka.pl

Sylwester Kozak1000 autokomisów w serwisie Gratka.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.