Z serwisem Gratka.pl współpracuje już ponad 1 000 autokomisów, sprzedających za pośrednictwem Gratka.pl ponad 50 000 pojazdów. Tysięczny komis pojawił się 12 bm. Jest to największa tego typu oferta w polskim Internecie.
'Od pięciu lat konsekwentnie pracujemy nad coraz lepszą obsługą komisów samochodowych – co jak widać, jest docenianie przez naszych klientów. Zdecydowało się na współpracę z nami ponad 1000 partnerów motoryzacyjnych, parokrotnie więcej aniżeli z naszą konkurencją. Jest to na pewno dowód bardzo wysokiej skuteczności sprzedaży aut za pośrednictwem Gratki. Analogiczna usługa świadczona jest także dla biur nieruchomości, których jest już ponad 750′ – informuje Artur Cichoń, Wiceprezes zarządu Gratka Sp. z o.o.
Na serwisie Gratka.pl dostępnych jest ponad 500 tysięcy ogłoszeń, w tym około 120 tysięcy ogłoszeń motoryzacyjnych. Są to ogłoszenia od Internautów, z auto-komisów, z kilkunastu gazet regionalnych oraz motoryzacyjnych tygodników ogłoszeniowych. Połączenie gazet i Internetu tworzy unikalną ofertę docenianą przez szukających auta, mieszkania lub pracy. Ogłoszenia dostępne na Gratce są przeglądane przez około 900 00 unikalnych użytkowników miesięcznie.
Serwis Gratka.pl w ubiegłym tygodniu zyskał nową szatę graficzną. Zmiany graficzne mają ułatwić poruszanie się po serwisie, strony są lżejsze, serwis jest czytelniejszy i przyjemniejszy w obsłudze. Jednocześnie z nową szatą graficzną został uruchomiony nowy serwis ogłoszeniowy pod nazwą Alegratka.pl, do którego przeszły ogłoszenia z Gratka.pl poza czterema kategoriami: Motoryzacja, Nieruchomości, Praca i Turystyka.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.